مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: زمستان بیدار امسال پرمحتواتر و با برنامه ریزی ویژه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: برنامه‌های زمستان بیدار امسال پرمحتواتر و با برنامه ریزی ویژه برگزار خواهد شد.

او افزود: متاسفانه تا سال‌های قبل فصل زمستان به عنوان فصل رکود در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری محسوب می‌شد، اما با تدبیر استاندار محترم در خارج کردن گردشگری استان از حالت تک فصلی و با شعار زمستان بیدار سعی کردیم تا جاذبه‌های زمستانی استان اردبیل را معرفی کنیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل تصریح کرد: به همین منظور و برای توسعه گردشگری زمستانی در اردبیل سال گذشته مجوز ایجاد سه پیست اسکی جدید در استان صادر شد و تسهیلات لازم نیز برای آن‌ها مصوب گردید.

فلاحی با اشاره به اهمیت زیرساخت‌های گردشگری در جذب گردشگران حرفه‌ای به استان، افزود: در این زمینه مجوز ایجاد ۲ هتل ۵ ستاره در استان اردبیل صادر شده است که عملیات احداث آن‌ها آغاز شده است.

او با تاکید بر اینکه جاذبه‌های تاریخی استان می‌تواند تاثیر خوبی بر جذب گردشگر داشته باشد، گفت: تعریف مسیر بازدید جدید در مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی باعث شده تا ماندگاری مسافران و گردشگران در این مجموعه از ۲۰ دقیقه به ۲ و نیم ساعت افزایش یابد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان افزود: اقداماتی که در پایگاه ملی شهریری برای پوشش و راه دسترسی آن در حال انجام است نیز تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/ع

مجوز ایجاد ۲ هتل ۵ ستاره در استان اردبیل صادر شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.