شیخ «علی دعموش» گفت: لبنان با مقاومت، ارتش، ملت و دولت قدرتمند و مقتدرش دشمن را باز می‌دارد و آن را مرعوب می‌سازد.

لبنان مثل گذشته دیگر صحنه‌ای برای اسرائیل نیست که هر وقت بخواهد در آن مداخله کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العهد، شیخ «علی دعموش» نائب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله تاکید کرد معادله طلایی و قدرت بازدارندگی که مقاومت آن را پایه‌ریزی کرده است از کشور حفاظت می‌کند و کشور را امن، با ثبات، قدرتمند، عزیز و با ابهت می‌سازد.

نائب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله تاکید کرد همه تجربیات با دشمن اسرائیلی در لبنان ثابت کرد: زمانی که ما در میدان حضور می‌یابیم، مقاومت می‌کنیم، پایداری به خرج می‌دهیم و صبر می‌کنیم دشمن را شکست می‌دهیم و معادلات را تحمیل و از کشور محافظت می‌کنیم و حرکت دشمن را محدود می‌سازیم. وی افزود مقاومت توانست از طریق عملیات «اویویم» با توسل به زور که اسرائیل جز آن زبان دیگری را نمی‌فهمد، معادله بازدارندگی را تقویت و شروطش را بهبود بخشد. دشمن پس از این حمله تلاش کرد از طریق تجاوز اخیر به حزب الله در سوریه و ضاحیه آن را تعدیل کند.

شیخ دعموش دیروز در خطبه‌های نماز جمعه افزود صحنه‌ای که مقاومت پاسخ محکمش را به دشمن داد و در سطح رسمی و مردمی به طور گسترده از مقاومت حمایت شد، صحنه عزت ملی است. لبنان مثل گذشته دیگر صحنه‌ای برای «اسرائیل» نیست که هر وقت بخواهد مداخله کند و هر زمانی که بخواهد به آن تجاوز کند و پاسخ مناسب دریافت نکند بلکه لبنان با مقاومت، ارتش، ملت و دولت قدرتمند و مقتدرش دشمن را باز می‌دارد و آن را مرعوب می‌سازد و کاری می‌کند زمانی که ارتش و شهرک نشینانش به ما تجاوز می‌کنند در پشت مرز‌ها پنهان یا اینکه از ترس پاسخ مقاومت در پناهگاه‌ها مخفی شوند.

شیخ دعموش افزود اگر لبنان این قدرت و این عزم و اراده را در سطح مقاومت، در سطح رسمی و مردمی نداشت به میدانی برای دشمن تبدیل می‌شد که آن را مورد تاخت و تاز قرار دهد و کشور را در ضعف و خفت و خواری غرق کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار