بمناسبت بزرگداشت ابوریحان بیرونی و روز ملی نقشه بردار آیین تحلیف مهندسین جدیدالورود سازمان نظام مهندسی در ساختمان مرکزی استان ایلام با حضور مسئولین استانی برگزار شد.

مراسم تحلیف مهندسین سازمان نظام مهندسی ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،در روز بزرگداشت ابوریحان بیرونی و روز ملی نقشه بردار آیین تحلیف مهندسین جدیدالورود عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام با حضور معاون عمرانی استانداری، مسئولین استانی و مهندسین برگزار شد.

رستمی ریاست سازمان با اشاره به اینکه برای اولین بار مراسم تحلیف مهندسان جدید الورود در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام برگزار شد گفت:امید است با مشارکت و استفاده از تجربیات بزرگان و پیشکسوتان و ایده‌های نو و پویایی مهندسین جوان، سازمان نظام مهندسی ایلام فصل نوینی از شکوفایی خود را آغاز  خواهد کرد.

کرمی معاون عمرانی استانداری گفت: عملکرد و روند تعاملی هیات مدیره جدید سازمان خوب ارزیابی می‌شود چرا که حساسیت جامعه مهندسین بسیار بالاست و بدون وجود این صنعت ایمنی مردم امکان‌پذیر نبوده و اجرا نشدن صحیح پروژه‌ها خطرات جدی را برای شهروندان ایجاد می‌کند.

کرمی با اشاره به تأکید بر کارآمدی نظام‌مهندسی در سیاست‌های کلی نظام که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده است، افزود: این امر بدان معنا است که نظام‌مهندسی جایگاه خود را یافته و باید ارتقاء و گسترش یابد.

معاون عمرانی استاندار در ادامه مهندسان را به دقت بیشتر در طراحی، معماری اسلامی و توجه به زلزله‌خیز بودن کشور ترغیب کرده و به آموزش مهندسان، آشنایی آنان با قوانین و مقررات سازمان و موارد تخلف از حرفه مهندسی تأکید کرد.


در پایان نیز مراسم تحلیف با قرائت مهندس عسکری از پیشکسوتان نظام مهندسی و تکرار قسم نامه توسط مهندسان جدیدالورود به پایان رسید.

بر اساس این سوگندنامه مهندسان خواهند کوشید که دین خود را نسبت به کشور ادا کنند و در انجام وظایف حرفه‌ای، متعهد و مسئولیت‌پذیر باشند همچنین قوانین و مقررات را محترم شمرده و اصول اخلاق مهندسی و وجدان حرفه‌ای را رعایت کنند.

 

 

انتهای پیام/ع

مراسم تحلیف مهندسین سازمان نظام مهندسی استان ایلام

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.