معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: مدیران نفتی باید خدمات وزارت نفت به حوزه پیرامونی مناطق انرژی را برای مردم بازگو کنند.

مدیران نفتی مبلغ خدمات وزارت نفت به ساکنین مناطق پیرامونی حوزه های انرژی باشندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهرداد ستوده در نشست با کانون مدیران و متخصصان بومی صنعت نفت استان بوشهر بیان کرد: این کانون باید در وهله نخست، بیانگر خدمات وزارت نفت باشد و بتواند نزدیکی و آشتی بین وزارت نفت و ساکنان مناطق پیرامونی حوزه انرژی ایجاد کند، خواسته‌ها و انتظارات دو طرف را متعادل سازد و به تعامل منطقی برساند.

او افزود: گا‌هی مشاهده می شود شرکت‌های تابعه وزارت نفت طرح‌های خوبی اجرا می‌کنند و در اختیار مردم قرار می دهند، اما آن طور که انتظار داریم اطلاع رسانی نمی شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر تصریح کرد: اگر مبنا و معیار همه ما قانون و احترام به مردم باشد در زمینه‌های مختلف اعم از اشتغال، سپردن مسئولیت به جوانان و نخبگان بومی و همچنین عمل به مسولیت‌های اجتماعی محقق خواهد شد.

ستوده افزود: بعضی از مدیران وزارت نفت شاغل در مناطق پیرامونی، خدمات وزارت نفت را برای مردم و ساکنان این مناطق بازگو نمی‌کنند.

او عنوان کرد: باید زمینه‌ای فراهم شود که از تمام سرمایه‌های انسانی شاغل در نفت استفاده شود، اما بعضی مواقع تنگ نظری‌ها و نبود مدیریت صحیح، اجازه نداده که سختی‌ها و تنگنا‌های وزارت نفت را به مردم معرفی کنیم و همیشه فقط مطالبات مطرح شده است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: روش صحیح این است همان طور که در بحث اشتغال و تامین اعتبار مورد نیاز اداره کشور از وزارت نفت مطالبه می‌کنیم، در سختی‌ها و تحریم‌ها و مشکلات هم باید کنار این وزارتخانه باشیم و این وظیفه تشکل‌های این چنینی است که این حلقه گمشده را با همکاری مقامات محلی پیدا و عملیاتی کنند.

مدیر کانون مدیران و متخصصان صنعت نفت استان بوشهر نیز گفت: این کانون به عنوان یک سازمان مردم نهاد به منظور پوشش دادن اهدافی شکل گرفته که امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

دکتر موسوی افزود: ایجاد فضایی دوستانه همراه با تعامل، همگرایی و هم اندیشی بین مدیران، سرپرستان و متخصصان صنعت نفت استان، ایجاد تفاهم‌نامه با سازمان و موسسات خبره به منظور انجام مصاحبه و شناسایی استعداد‌ها و توانمندی‌های اعضا کانون و همچنین برنامه ریزی و برگزاری مستمر دوره‌های آموزشی و توانمند سازی و برگزاری تور‌های علمی برای اعضای کانون همراه با ارائه گواهینامه‌های معتبر از سازمان‌ها و شرکت‌های مطرح از جمله اهداف تشکیل این کانون است.

او بیان کرد: ایجاد همدلی و هم افزایی بین شاغلان صنعت نفت استان همراه با شناسایی تخصص‌ها و توانمندی‌های مربوط در قالب برگزاری جلسات هم اندیشی و دورهمی ماهانه و تشکیل کارگروه‌های تخصصی و فعالیت به منظور اهداف ترسیم شده برای کارگروه‌ها نیز از دیگر اهداف تشکیل کانون است.

انتهای پیام/م

مدیران نفتی مبلغ خدمات وزارت نفت به ساکنان مناطق پیرامونی حوزه های انرژی باشند

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.