مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از تحویل رایگان لباس فرم مدرسه به ۶۲۰۰ دانش آموز نیازمند تحت حمایت این نهاد با همکاری آموزش و پرورش استان خبر داد.

دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد فرم مدرسه رایگان دریافت می‌کنندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد لطفی با تاکید بر توجه به حل مشکلات دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت افزود: پارسال با همکاری آمورش و پرورش و مجموعه‌های دولتی و خصوصی استان بوشهر، طرح ارائه یک بسته تحصیلی به میزان ۲۰۰ هزار تومان شامل لباس فرم مدرسه، کیف، کفش و لوازم التحریر به دانش آموزان تحویل شد.

او با تاکید بر کیفی سازی ارائه بسته تحصیلی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت بیان کرد: امسال به دنبال اجرای کیفی این طرح در سطح استان هستیم و بنا داریم با همکاری آموزش و پرورش و با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و دولتی، این بسته‌های تحصیلی را به میزان ۳۰۰ هزار تومان برای هر دانش آموز نیازمند در نظر بگیریم و تا قبل از ۲۰ شهریورماه در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه هم اکنون ۶ هزار و ۲۰۰ دانش آموز بی بضاعت تحت حمایت این نهاد است تصریح کرد: کمیته امداد کیف، کفش و لوازم تحریر همه این دانش آموزان را تامین خواهد کرد و درخواست داریم آموزش و پرورش زمینه‌ای را اتخاذ نماید تا هزینه لباس فرم مدارس از این دانش آموزان گرفته نشود.

لطفی با اشاره به آغاز جشن عاطفه‌ها از ابتدای شهریور تا دهم مهر ماه امسال تصریح کرد: این جشن به مدت ۴۰ روز و در دو مرحله انجام می‌شود که مرحله اول آن برای کمک رسانی عموم مردم و خیران است و مرحله دوم آن در دهم مهر ماه ویژه مدارس و کمک رسانی اولیای دانش آموزان است.

او با بیان اینکه در جشن عاطفه‌های پارسال ۳ میلیارد تومان جذب و به تحصیل دانش آموزان نیازمند کمک شد گفت:مدارس در طول این جشن، بیشترین تاثیرگذاری را برای جذب منابع انجام می‌دهند و هر میزانی که جذب شد برای دانش آموزان نیازمند تحت حمایت آن مدرسه هزینه می‌شود.

انتهای پیام/م

تحویل رایگان لباس فرم مدرسه به ۶۲۰۰ دانش آموز نیازمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.