رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور امروز با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد.

 شکست نزدیک سپاهان مقابل مسی‌ها / تثبیت صدر نشینی کازرونی‌ها در گروه اولبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور امروز با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد که در یکی از مهم‌ترین دیدار‌های آن تیم هندبال سپاهان اصفهان به مصاف مس رفت و در پایان با نتیجه ۳۰ - ۲۹ شکست خورد. دو تیم پیش از این بازی هم امتیاز بودند، ولی با این نتیجه مس کرمان صدرنشین گروه دوم شد. زرد پوشان اصفهانی قرهمان دور پیشین رقابت‌های لیگ برتر هندبال هستند.  


بیشتر بخوانید: پیروزی آسان شهید شاملی نیروی زمینی کازرون مقابل زغال سنگ طبس


تیم هندبال ذوب آهن هم در دیگر دیدار امروز به مصاف زغال سنگ طبس رفت و با نتیجه ۲۴ - ۲۰ برنده بازی شد و جایگاه دومی گروه اول را تثبیت کرد. نفت و گاز گچساران و خیبر اراک هم بازی نزدیکی را دنبال کردند که در پایان آن تیم نفت و گاز ۲۳ - ۲۱ به پیروزی رسید و در گروه دوم سه امتیازی شد.  


بیشتر بخوانید: سپاهان به دنبال بازگشت به صدر / کازرونی‌ها در اندیشه سومین پیروزی پیاپی


تیم‌های هندبال ستارگان دشتستان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون هم آخرین بازی امروز را برگزار کردند که در پایان تیم هندبال ستارگان دشتستان با نتیجه ۲۹ - ۲۱ شکست خورد و صدرنشینی نماینده کازرون تثبیت شد. آخرین بازی هفته چهارم لیگ برتر آقایان فردا با انجام بازی تیم‌های زاگرس اسلام آباد و سربداران سبزوار به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/ 

نتایج رقابت های هفته چهارم لیگ برتر هندبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار