با حضور معاون حقوقی و امور مجلس رئیس جمهور ساخت شهرک صنعتی تخصصی صنایع دارویی در زمینی به مساحت ١٨٠ هکتار در بیضا آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ساخت بخش نخست شهرک صنعتی تخصصی صنایع دارویی در بیضا به مساحت ١٨٠ هکتار با حضور معاون حقوقی و امور مجلس رئیس جمهور آغاز شد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور در آیین آغاز عملیات اجرایی شهرک صنعتی شهرک تخصصی دارویی (سپیدان ۲) گفت: با توجه به جایگاه استان فارس به عنوان قطب پزشکی کشور و منطقه، ایجاد این شهرک صنعتی می‌تواند به عنوان یکی از پیشران‌های توسعه اقتصادی استان و ایجاد اشتغال پایدار مطرح شود.

او افزود: ایجاد این شهرک صنعتی با رویکرد تخصصی استقرار صنایع دارویی استان فارس را به عنوان یکی از مهم‌ترین قطب‌های صنعت دارویی و تجهیزات پزشکی مطرح می‌کند.

امیری با بیان اینکه دشمنان، با ایجاد جنگ اقتصاد تحمیلی اقتصاد کشور را نشانه گرفتند و تلاش زیادی برای اعمال تنگنا‌های اقتصادی به کشور انجام داده‌اند، ادامه داد: خوشبختانه با اتحاد و همدلی و همراهی موجود درکشور تاکنون به اهداف خود نرسیده و بعد از این هم موفق نخواهند شد.
معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان اینکه نگاه ما به سرمایه‌گذاران و کارآفرینان باید نگاه به مجاهدان عرصه اقتصادی باشد، گفت: امروز در شرایط جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و افرادی که در این عرصه کارآفرینی می‌کنند نقش رزمندگان جهاد اقتصادی را برعهده دارند.

معاون رئیس جمهور افزود: بر اساس تحلیل‌ها ۲۴ ماه آینده، ماه‌های پر رونقی برای کشور خواهد بود و آینده روشن در انتظار کشور است و همه باید تلاش کنیم یکی از مهمترین مولفه‌های قدرت ملی که اتحاد و وحدت و همدلی است را حفظ کنیم. هر صدایی که ایجاد تفرقه کند و مردم را ناامید کند آن صدا صدای دشمن است.

مدیرعامل شرمت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: این شهرک به عنوان ششمین شهرک صنعتی در شهرستان سپیدان است و با محوریت صنایع دارویی و تبدیلی فعالیت می‌کند.

فتوحی با بیان این که ٧٠ درصد از این شهرک به استقرار صنایع دارویی اختصاص داده شده است، افزود: این شهرک ظرفیت استقرار ٥٠٠ واحد صنعتی را دارد و برای بیش از ٥ هزار نفر شغل ایجاد خواهد کرد.

او گفت: ساخت بخش دوم این شهرک نیز با ٣٠٠ هکتار مساحت تا چند ماه آینده آغاز می‌شود.
انتهای پیام/م

ساخت شهرک صنعتی تخصصی صنایع دارویی در بیضا

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار