مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: ۶۳ المان شمس رضوان در سطح شهر جانمایی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بهروز کیانی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: مشهد پایتخت مذهبی شهر‌های ایران است و عزاداری برای سید الشهدا (ع) در ماه محرم و در کنار بارگاه ملکوتی رضوی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

او ادامه داد: تقارن ماه محرم و به خصوص دهه اول این ماه با ماه شهریور، میزان سفر‌های هم میهنان را به مشهد مقدس دوچندان کرده، در این میان آنچه به عنوان بخشی از مهمان نوازی این شهر از زائران به مناسبت دهه اول محرم خودنمایی می‌کند ایجاد چهره محرمی آن است که در این خصوص امسال نیز همانند سال‌های قبل مشهد مقدس به همت همکاران سازمان، این چهره را به شکلی مخصوص به خود گرفته است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: امسال نیز با نصب ۶۳ المان شمس رضوان در سطح شهر سهم خود را به عنوان یکی از سازمان‌های خدمت رسان شهرداری ایفا کرده ایم.

کیانی افزود: طرح و رنگ المان‌های نصب شده به مناسبت محرم از انسجام بهتری نسبت به سال‌های قبل برخوردار بوده و سعی بر این شده است که طرح‌ها با حال و هوای واقعه عاشورا و دهه اول محرم انطباق داشته باشند.

انتهای پیام//ف. ح


نماسازی شهر شمس الشموس با شمسه‌های عزا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.