پس از برکناری اسماعیل تقی پور از سرمربی گری تیم‌ فوتسال مس سونگون، کمیته فنی این باشگاه علی افضل را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال مس سونگون پس از آن که نتوانست در رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا به مقام قهرمانی دست پیدا کند ،کمیته فنی این باشگاه تصمیم گرفت قرارداد تمامی اعضای کادر فنی این تیم را فسخ کند.

کمیته فنی این باشگاه امروز تشکیل جلسه داد و در آن اعضای این کمیته تصمیم گرفتند علی افضل سرمربی سابق تیم را به عنوان سرمربی جدید تیم خود انتخاب کنند.


بیشتر بخوانید:تقی‌پور: کیفیت فوتسال آسیا را نشان دادیم/ برای صعود مقابل نماینده اسپانیا قرار می‌گیریم


قرارداد افضل با مس تا پایان فصل خواهد بود و بعد از پایان فصل رقابت‌های لیگ برتر، کمیته فنی باشگاه تصمیم می‌گیرد که آیا با افضل ادامه دهند یا خیر.

علی افضل سابقه سرمربی گری در تیم مس را دارد و به نوعی می‌توان گفت به خانه سابق خود بازگشته است. همچنین او یک فصل هم به عنوان سرمربی در تیم گیتی پسند هدایت این تیم اصفهانی را بر عهده داشته است.

مس سونگون فردا در هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال میزبان تیم ارژن شیراز خواهد بود و این دیدار اولین بازی افضل به عنوان سرمربی مس سونگون خواهد بود و باید دید سرمربی جدید مس سونگون در پایان فصل چه نتیجه‌ای را می‌تواند کسب کند.


بیشتر بخوانید: مس ایران ۴ - الفتح السطاتی مراکش ۲ / نماینده کشورمان هفتم شد


لازم به توضیح است اسماعیل تقی پور سرمربی سابق مس سونگون که موفق شده بود فصل گدَشته این تیم را قهرمان لیگ برتر کند پس از نتایج ضعیف در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا و همچنین جام باشگاه‌های جهان از سوی مدیریت باشگاه قراردادش فسخ شد و دیگر با این تیم همکاری نخواهد داشت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار