گلاره ناظمی داور بانوی ارزنده کشورمان امروز در دیدار پایانی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های جهان به عنوان یکی از سه داور این مسابقه بازی را سوت خواهد زد.

قضاوت داور بانوی ایرانی در فینال فوتسال جام باشگاه های جهانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات فوتسال جام باشگاه های جهان امروز با برگزاری مرحله رده بندی و فینال به پایان می رسد و تیم های قهرمان و نائب قهرمان این دوره از مسابقات مشخص خواهد شد. 

گلاره ناظمی داور بانوی ارزنده کشورمان امروز در دیدار پایانی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های جهان به عنوان یکی از سه داور این مسابقه بازی را سوت خواهد زد.


بیشتر بخوانید: نمایندگان برزیل و آرژانتین به فینال جام باشگاه‌های فوتسال جهان راه یافتند


گلاره ناظمی یکی از بهترین داوران بانوی ایرانی بوده و  امسال از سوی فیفا به مسابقات فوتسال جام باشگاه های جهان دعوت شده است و تاکنون توانسته با قضاوت های فوق العاده خود مسئولان برگزاری مسابقات را وا دارد تا او را به عنوان یکی از سه داور مسابقه فینال انتخاب کنند.

ناظمی در اولین قضاوت خود در این رقابت ها ابتدا بازی بین دو تیم بارسلونا اسپانیا و شنزن چین را به عنوان داور اول، قضاوت کرد و موفق شد با قضاوت خوب خود نمره بسیار عالی را کسب کند.

او در دومین قضاوت خود که به او سپرده شد باز هم به عنوان داور اول بازی موفق شد دیدار بین دو تیم چومبوری تایلند و بوکاجونیورز آرژانتین را با قضاوت عالی پشت سر گذارد و با این داوری خوب خود را یکی از بهترین داوران این دوره از مسابقات به دنیا معرفی کند.


بیشتر بخوانید: مگنوس برزیل ۳ مس سونگون ایران ۱ / شکست نماینده کشورمان در اولین گام رقابت های جام باشگاه های فوتسال جهان


همچنین سومین مسابقه ناظمی که با قضاوت بی نقص در بازی بین دو تیم شنزن چین و مگنوس برزیل بود و با این داوری خوب خود توانست به عنوان داور نیمه نهایی مسابقات هم انتخاب شود.

قضاوت بازی بین دو تیم مگنوس برزیل و کورینتیانس برزیل در مرحله نیمه نهایی باعث شد مسئولان برگزاری مسابقات ناظمی را به عنوان یکی از سه داور فینال انتخاب کنند.

حال قرار است گلاره ناظمی امروز به عنوان یکی از سه داور این مسابقه دیدار نهایی بوکاجونیورز آرژانتین و مگنوس برزیل را قضاوت کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال جام باشگاه های جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
عالی افرین ...
آخرین اخبار