مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های جهان امروز در مرحله نیمه نهایی پیگری شد و دو تیم بوکاجونیورز و مگنوس با غلبه بر حریفان خود راهی دیدار پایانی شدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های جهان و در مرحله نیمه نهایی، ابتدا ۲ تیم بوکاجونیورز آرژنتین و بارسلونا اسپانیا از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران به مصاف هم رفتند و در پایان  تیم بوکاجونیورز آرژانتین توانست با نتیجه ۳ بر ۱ از سد تیم بارسلونا اسپانیا عبور کند و با این پیروزی جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌ها را بدست آورد.

همچنین در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی که بین ۲ تیم از کشور برزیل برگزار شد و در پایان تیم مگنوس برزیل با نتیجه ۳ بر ۲ کورینتیانس را شکست داد و جواز حضور در مرحله نهایی  این مسابقات را کسب کرد.


بیشتر بخوانید: مس سونگون ۰ - ال پوزو مورسیا ۷ / شکست شاگردان تقی پور مقابل نماینده اسپانیا


 مرحله رده بندی و فینال رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های جهان، فردا یکشنبه برگزار می‌گردد. ابتدا در مرحله رده بندی ۲ تیم بارسلونا اسپانیا و کوریتیانس برزیل از ساعت ۱۲:۳۰ برای کسب مقام‌های سوم و چهارم به مصاف هم می‌روند و همچنین دیدار فینال مسابقات از ساعت ۱۵:۳۰ بین ۲ تیم بوکاجونیورز آرژانتین و مگنوس برزیل برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار