مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: پنج واحد تولیدی امسال به جمع صنایع دانش‌بنیان مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین اضافه شده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با بیان اینکه پنج واحد تولیدی امسال به جمع صنایع دانش‌بنیان مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اضافه شده‌اند، گفت: این واحد‌ها در زمینه تولید انواع محصولات شیمیایی، نرم افزار‌ها و سامانه‌های تخصصی، ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته فعالیت می‌کنند و برای تولید محصولات خود از دانش فنی بالا و جدیدترین فناوری‌ها بهره‌مند هستند.

خانپور افزود: با افزوده شدن این واحد‌ها به جمع شرکت‌های دانش بنیان، در حال حاضر شاهد فعالیت ۲۶ شرکت دانش بنیان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین هستیم.

به گفته او، واحد‌های دانش بنیان مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در زمینه ساخت دارو، محصولات آرایشی و بهداشتی، لامپ و تجهیزات روشنایی، مواد آزمایشگاهی، فیلتر‌های صنعتی و قطعات و تجهیزات خودرو فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همچنین گفت: ۱۶ واحد تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان زمینه و قابلیت تبدیل شدن به دانش بنیان و ساخت محصولات با فناوری بالا را دارند و پیگیر ثبت خود به عنوان واحد دانش بنیان هستند.

انتهای پیام/ک

فعالیت ۲۶ شرکت دانش بنیان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار