معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری یک زن قاتل که با شلیک گلوله پران در شهرستان گیلانغرب اقدام به قتل همسرش کرده بود، خبر داد.

قتل همسر در گیلانغرب با شلیک گلولهبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سرهنگ محمدرضا آمویی" اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس از وقوع یک فقره قتل در شهرک دیره گیلانغرب، کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان به سرعت در محل حاضر شدند.

او  افزود: در بررسی کاراگاهان مشخص شد، فرد مقتول از پشت سر مورد اصابت گلوله اسحله پران قرار گرفته و به علت شدت جراحت وارده جان خود را از دست داده است.

سرهنگ آمویی بیان کرد: پلیس آگاهی به سرعت کار شناسایی عامل این حادثه را آغاز و با توجه به تحقیقات انجام شده و سرنخ‌های بدست آمده مشخص شد گلوله توسط همسر مقتول شلیک شده است.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه ادامه داد: پس از کشف این موضوع، کاراگاهان توانستند به سرعت و در فاصله حدود ۲ ساعت پس از وقوع قتل، زنی که همسرش را به قتل رسانده بود شناسایی و دستگیر کنند.

او افزود: متهم در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به قتل همسرش، انگیزه خود را از این کار اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

سرهنگ آمویی با بیان اینکه تحقیقات بیشتر در این خصوص ادامه دارد، از شهروندان خواست تا هنگام بروز مشکلات خانوادگی موضوع را از طریق مراجع ذی صلاح حل و فصل کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همچنین از ارائه مشاوره‌های رایگان در همه زمینه‌ها از جمله مشکلات خانوادگی به عموم شهروندان خبر داد و گفت: این مشاوره‌ها به صورت رایگان در همه کلانتری‌های سطح استان توسط کارشناسان مجرب به شهروندان ارائه می‌شود.

 


توقیف ۸۲ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در اسلام آبادغرب

 


فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از توقیف ۸۲ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در این شهرستان طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.

 سرهنگ "سلیم سلیمی" اظهار داشت: ۴۶ دستگاه از این تعداد وسیله نقلیه را خودرو و ۳۶ دستگاه را نیز موتورسیکلت تشکیل می‌دهند.

او ادامه داد: ایجاد مزاحمت، آلودگی صوتی، نداشتن پلاک، حرکات نمایشی، شیشه دودی، رانندگی بدون گواهینامه مهمترین تخلفات صورت گرفته توسط وسایل نقلیه توقیف شده بوده است.
سرهنگ سلیمی افزود: طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف به صورت مستمر در سطح شهرستان اسلام آبادغرب اجرا شده است و کماکان تا پایان سال نیز اجرایی می‌شود.
فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب در پایان رضایتمندی شهروندان را مهمترین هدف پلیس عنوان و از همکاری مردم با ماموران نیز قدردانی کرد.

 


باند سارقان اماکن خصوصی در دام پلیس کرمانشاه

 

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی و کشف ۶ فقره سرقت با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

 سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری نیایش با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی یک باند سه نفره سرقت شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی، در عملیاتی ضربتی همه آن‌ها را دستگیر کردند.

سرهنگ براری بیان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهر کرمانشاه اعتراف کردند.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه در پایان از معرفی هر ۳ سارق دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

انتهای  پیام/ز


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ه حسینی
۱۴:۱۴ ۱۴ شهريور ۱۳۹۸
این قتل تو روستای همسایه ما انجام گرفت ، خود زنه با اسلحه اومد کلانتری خودش را معرفی و از قتل همسرش خبر داد