مسئول مرکز مدافعان حقوق بشر غرب کشور گفت : فعالان آگاه حقوق بشری با تبیین ماهیت تروریستی سازمان منافقین و اقدامات جنایتکارانه آنان نمی‌گذارند، با هیاهوی رسانه‌ای، قلم‌های وابسته و مظلوم نمایی پادو‌های مجازی جای جلاد و شهید عوض شود.

به گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علی صادقی مسئول مرکز مدافعان حقوق بشر غرب کشور گفت : ماهیت تروریستی سازمان مجاهدین خلق امروز بیش از هر زمانی روشن شده و حمایت مسئولان کاخ سفید از آن نشانگر عمق وابستگی مالی و انحراف و التقاط فکری سازمان نفاق است.

وی گفت : امروز هم اگر سازمان منافقین با مظلوم نمایی و بخصوص فعالیت‌های سایبری در پی پاک کردن ذهن مردم ایران و جهان از جنایات ضدبشری خود است غافل از اینکه تجربه تاریخی و اذهان بیدار و هوشیار مردم ایران هیچگاه جنایات آن‌ها را فراموش نخواهد کرد و به همین دلیل این گروه هیچ پایگاه مردمی هم ندارد.

به گفته صادقی، واقعیت این است که امروز ماهیت حقوق بشری که آمریکایی‌ها از آن دم می‌زنند بر همه فعالان حقوق بشری و وجدان‌های بیدار و آگاه روشن شده است.

مسئول مرکز مدافعان حقوق بشر دفتر منطقه‌ای کرمانشاه، کردستان و ایلام اظهار کرد: سازمان مجاهدین خلق یکی از گروه‌های تروریستی است که متاسفانه به دلیل اتخاذ استاندارد‌های دوگانه نهاد‌های حقوق بشری و بین المللی بخصوص کشور‌های غربی جنایات بی‌سابقه‌ای علیه بشریت مرتکب شده و می‌شود، اما همچنان در عمل مورد حمایت آمریکا است.

صادقی عنوان کرد: مهم‌ترین سئوالاتی که امروز ذهن فعالان حقوق بشر را در سراسر دنیا به خود مشغول داشته این است که سازمانی با این همه حجم از جنایت و ترور چرا در لیست گروه‌های تروریستی نیست؟ و حتی مورد حمایت غرب و آمریکاست؟ آیا تروریست خوب و بد وجود دارد؟ تعریف غرب و نهاد‌های حقوق بشری از تروریسم و تعیین مصادیق آن چگونه است؟

وی افزود: سازمان مجاهدین خلق از سازمان‌های تروریستی است که در ایران، عراق و سطح بین الملل جنایت‌های ضدبشری فراوانی مرتکب شده است که نتیجه فعالیت‌های آنان ١٧ هزار شهید ترور است.

به گفته صادقی، قتل عام بیماران بیمارستان اسلام آبادغرب از جنایاتی است که این سازمان در عملیات فروغ جاویدان در کرمانشاه انجام داد.

وی اظهار کرد: سازمان مجاهدین همچنین به دلیل وابستگی به حزب بعث جنایات متعددی را هم در حق مردم عراق انجام داد که سلسله عملیات‌های موسوم به مروارید علیه مردم کرد شمال عراق یکی از نمونه‌های رقت‌بار جنایت علیه بشریت به شمار می‌رود.

صادقی گفت: در جریان این اقدام تروریستی هزاران نفر از مردم بی دفاع از کودک و پیر تا زن و مرد بی‌دفاع در کردستان عراق قتل عام شدند؛ علاوه بر آن در جریان انتفاضه شیعیان جنوب عراق صدام باز هم از ابزار سازمان مجاهدین خلق برای سرکوب قیام شیعیان استفاده کرد که در این عملیات هم ده‌ها هزار نفر از مردم عراق به خاک و خون کشیده شدند که کشف کور‌های دسته جمعی از این قتل عام‌ها بعد از سقوط صدام بیانگر صدق این مسئله مهم است.

مسئول مرکز مدافعان حقوق بشر دفتر منطقه‌ای کرمانشاه، کردستان و ایلام گفت: سازمان مجاهدین در واقع نسخه‌ای از داعش امروزی است که در دهه ۶۰ در ایران و عراق بزرگترین جنایات را با حمایت غرب و آمریکا انجام داد .

 

 

انتهای پیام/د

ماهیت تروریستی سازمان مجاهدین خلق امروز بیش از هر زمانی روشن شد

منبع:ایرنا

 

برچسب ها: بسیج ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.