فرمانده انتظامی استان کرمانشاه دغدغه پلیس را برقراری امنیت مطلوب و پایدار در جامعه عنوان کرد و گفت: برای رسیدن به این مهم باید مدیریت جهادی داشت و با همه وجود تلاش کرد.

دغدغه پلیس برقراری امنیت پایدار است/کارکنان پلیس کرمانشاه صاحب خانه می‌شوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در سفر به پاوه و دیدار با کارکنان انتظامی این شهرستان، بر انجام اقدامات پیشگیرانه در راستای کاهش وقوع جرائم تاکید کرد.

او مبارزه با جرائم را در گرو تلاش جهادی و مشارکت مردمی دانست و گفت: مجرمان لحظه‌ای غافل ننشسته اند و همواره در تلاش برای انجام نیات شوم خود بوده و از این رو باید تدبیر و راه چاره‌ای مناسب برای مقاله با آن‌ها اندیشید.

سردار جاویدان بیان کرد: شهرستان پاوه با توجه به مرزی بودن از شرایط ویژه‌ای برخوردار است که باید از لحاظ امنیتی نگاه ویژه‌ای به آن داشت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه ماموران می‌بایست موارد حفاظتی و امنیتی در ماموریت‌ها مد نظر قرار دهند گفت: برقراری امنیت در جای جای نقاط استان وظیفه مهم نیروی انتظامی است و این رسالت نیازمند عزم ملی و هماهنگی بین نهادها، سازمان‌های اجتماعی، اقتصادی و تصمیم گیری همه جانبه در این رابطه است.

او همچنین به تلاش پلیس برای جامعه عمل پوشاندن به منویات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: خوشبختانه معظم له همواره نگاه خاصی به عملکرد ناجا داشته و از مجموعه اقدامات صورت گرفته در این مجموعه تحت مدیریت و فرماندهی سردار جاویدان اظهار رضایت داشته اند.

سردار جاویدان در پایان رسیدگی به وضعیت معیشتی کارکنان را از دغدغه‌های فرمانده ناجا عنوان کرد و گفت: با اختصاص زمین‌هایی در استان به ستاد انتظامی، عملیات ساخت واحد‌های مسکونی به زودی آغاز و کارکنان واجد الشرایط می‌توانند از آن بهره‌مند و صاحب خانه شوند.

 

انتهای پیام/ز



آغاز عملیات ساخت واحد‌های مسکونی نیروی انتظامی 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.