رئیس بیمارستان غرضی ملایر از افتتاح ۵ پروژه کلیدی عمرانی و درمانی مجموعاً با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان با حضور معاون سازمان تأمین اجتماعی کشور خبر داد.

بهره برداری از طرح های جدید درمانی در ملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر محمد رضا توکلی رئیس بیمارستان غرضی ملایر  با اشاره به نخستین نشست منطقه‌ای مدیران سازمان تأمین اجتماعی در غرب کشور به میزبانی این مرکز درمانی گفت: فردا با حضور نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور، بخش‌های جدید بیمارستان تامین اجتماعی ملایر افتتاح می‌شوند.

او با بیان اینکه این بخش‌ها شامل بخش‌های سی تی اسکن، زایشگاه، اتاق عمل، انبار دارویی و ساختمان اداری (خیّرساز) است، گفت: بهره برداری از این بخش‌ها در ادامه اقدامات صورت گرفته جهت توسعه کمی و کیفی مراکز درمانی و پزشکی ملایر است.

رئیس بیمارستان غرضی ملایر با اشاره به توسعه زیر ساخت های درمانی و پزشکی در این شهرستان، افزود: ساخت انباردارویی، بازسازی فضای رادیولوژی، سی تی اسکن و سونوگرافی، تعمیرات اساسی اتاق عمل و مرکز استریل، تعمیرات اساسی زایشگاه و ساخت ساختمان مسجد، اداری و فرهنگی توسط خیّر "حاج حسن تولکی" از جمله این پروژه هاست.

توکلی به کسب مقام دوم استانی در جشنواره حاکمیت بالینی در بین بیمارستان‌ها استان، کسب درجه یک مثبت در اجرای اولین نسل استاندارد‌های اعتباربخشی کشوری در سال‌های ۹۳ و ۹۴ و کسب درجه یک در تیم ارزیابی‌های اعتبار بخشی کشور  توسط ایمن مرکز درمانی اشاره کرد.

او با بیان اینکه بیمارستان غرضی ملایر کاندیدای درجه یک عالی در نسل دوم استاندارد‌های اعتباربخشی در سال ۹۵ شد، گفت: کسب مقام اول در استان در زمینه بازدید‌های ادواری اعتبار بخشی استانی سال ۹۷ و کسب مقام ششم در سال ۹۶ و مقام چهارم در سال ۹۷ در بین ۷۱ بیمارستان تأمین اجتماعی در حوزه عملکرد دفتر پرستاری، از دیگر موفقت‌های کسب شده به شمار می‌رود.

انتهای پیام/د.ا

افتتاح ۵ پروژه کلیدی عمرانی و درمانی بیمارستان غرضی ملایر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.