مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر از پیشرفت ۴۰ درصدی مرکز درمانی خیرساز روستای «جوراب» خبر داد.

پیشرفت ۴۰ درصدی مرکز درمانی روستای «جوراب» در ملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محسن ترکاشوند، مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر با بیان اینکه بیمارستان امام حسین (ع) ملایر یکی از مراکز درمانی شلوغ این شهرستان است افزود: این مرکز درمانی علاوه بر پذیرش بیماران شهرستان از سایر شهرستان‌ها و استان‌های همجوار نیز پذیرش بیمار دارد.

او با بیان اینکه مرکز درمانی امام حسین (ع) دارای اورژانس کوچکی است گفت‌: با توجه به مراجعه زیاد بیماران و مصدومان تصادفی به این بیمارستان اورژانس فعلی جوابگوی مراجعین نیست.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر با بیان اینکه مرکز اورژانس جدید بیمارستان در حال ساخت است از پیشرفت ۹۰ درصدی آن خبر داد و تصریح کرد: این مرکز در ۴ هزار و ۲۰۰ مترمربع در دو طبقه ساخته می‌شود.

او با بیان اینکه این اورژانس تمام قابلیت‌ها و استاندارد‌های لازم را برای ارائه خدمات به مردم دارد گفت: حدود ۵ میلیارد تومان برای ساخت این مرکز هزینه شده است.

ترکاشوند با بیان اینکه طبق گفته پیمانکار قرار است این اورژانس تا مهرماه تحویل داده شود افزود: پیش‌بینی می‌شود تا آبان‌ماه اورژانس جدید بیمارستان را افتتاح کنیم.

اوبا تقدیر از کمک اوقاف در ساخت بخش ۲۵ تختخوابی بیمارستان امام حسین (ع) تصریح کرد: اوقاف در ابتدای ساخت اورژانس حدود ۵۰۰ میلیون تومان به ساخت این پروژه کمک کرده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر از پیشرفت ۴۵ درصدی مرکز درمانی خیرساز روستای «جوراب» خبر داد و گفت: بیمارستان ۹۶ تختخوابی این روستا با مساحت ۳۰ هزار متر و زیربنای ۱۴ هزار متر مربع توسط خیر حاج حسن توکلی در حال ساخت است.

او با بیان اینکه این مرکز طبق پیش‌بینی تا سال ۱۴۰۰ یا ۱۴۰۱ به بهره‌برداری می‌رسد افزود: تمام هزینه‌های ساخت این بیمارستان توسط خیر تامین شده و تجهیزات آن نیز قرار است توسط وزارت بهداشت تامین شود.

ترکاشوند با بیان اینکه بیش از یکصد میلیارد تومان تجهیزات برای بیمارستان نیاز است گفت: هزینه ساخت آن نیز بیش از ۶۰ میلیارد تومان خواهد بود.

این مسئول  به افتتاح دو پروژه در هفته دولت اشاره کرد و گفت: پایگاه فوریت‌های سد کلان با ۶ نیرو و خرید یک دستگاه آمبولانس و درمانگاه سامن در ۸۵۰ متر از محل طرح تحول سلامت در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/ج

پیشرفت ۴۵ درصدی مرکز درمانی روستای «جوراب» در ملایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.