مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی از تعلیق شش ماهه کارت بازرگانی یک شرکت به دلیل عدم اجرای تعهدات واردکنندگان در قبال دریافت ارز و خدمات دولتی در شهرستان بجنورد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سیدجواد سیدالموسوی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی با اشاره به شکایت یکی از بانک‌های از شرکتی وارداتی گفت: یکی از بانک‌ها از مدیرعامل یک شرکت وارداتی به اتهام عدم ایفای تعهدات واردکنندگان در قبال ارز و خدمات دولتی شکایت کرد و پرونده‌ای به‌منظور بررسی این عدم اجرای تعهدات در شعبه تعزیرات تشکیل شد.

موسوی افزود: شرکت وارداتی مبلغ ۸ میلیون و ۳۵۲ هزار و ۹۳۲ لیر ترکیه برای واردات ۸ هزار و ۹۶۴ کیلوگرم مواد افزودنی بتن دریافت کرده، اما مدرکی برای ایفای تعهد ارائه نداده و با توجه به اطلاع متهم از وقت رسیدگی و عدم حضور او در وقت رسیدگی، شعبه تخلف را محرز دانست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی با اعلام محکومیت علیه مدیرعامل این شرکت بازرگانی گفت: مدیرعامل این شرکت به اتهام عدم اجرای تعهدات واردکنندگان در قبال ارز و خدمات دولتی به استناد ماده ۱۰ قانون تعزیرات حکومتی به اعاده عین ارز به بانک موصوف و تعلیق کارت بازرگانی به مدت شش ماه محکوم‌ شده است.

انتهای پیام/ ر

تعلیق کارت بازرگانی شرکت وارداتی برای ارز دولتی در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.