مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: دوره های آموزشی اثر بخش برای حدود ۶۷۰ واحد تولیدی و خدماتی تحت پوشش اداره کل استاندارد برای ارتقا دانش صنعتگران در دستور کار است.

برگزاری دوره‌های آموزشی برای۶۷۰ واحد تولیدی و خدماتیبه گزارش  خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمودرضا نیازی گفت: با توجه به افزایش پسماند‌های صنعتی خطرناک که مشکلات جدی در برخی نقاط ایران به وجود آمده است هدف این تحقیق ارزیابی شرایط جمع آوری، حمل و نقل، بازیافت و دفع پسماند‌های صنعتی، این دوره آموزشی به مدت دو روز برای ۷۵۲ نفر ساعت که شامل مدیران کنترل کیفیت، کارشناسان آزمایشگاه‌های همکار و کارشناسان سیستم‌های کیفیت واحد‌های صنعتی و کارشناسان رسمی استاندارد برگزار گردید.

او گفت: مدیریت کردن انرژی و استفاده بهینه از پساب‌ها، پسماندها، چگونگی تصفیه، بازیافت و به حداقل رساندن ضایعات در واحد‌های صنعتی در چرخه تولید، جامعه هدف است؛ این کارگاه آموزشی با استقبال خوب واحد‌های تولیدی و آزمایشگاه‌های همکار همراه شد.

نیازی افزود: معاون استانداردسازی و آموزش این اداره کل با هدف ارتقاء دانش و توانمندسازی مدیران و کارشناسان مرتبط و صنعتگران همواره سعی در برگزاری دوره‌های آموزشی اثر بخش برای قریب ۶۷۰ واحد تولیدی و خدماتی تحت پوشش اداره کل استاندارد  است.

 

انتهای  پیام/ز

 

 

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند‌های صنعتی

برچسب ها: استاندارد ، پسماند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.