مدیر تیم هندبال صنعت مس کرمان گفت: تلاشمان این است، علاوه بر بدست آوردن یکی از سکوهای اول تا دوم در مسابقات آسیایی هم شرکت کنیم.

محسن اخگر، مدیر تیم هندبال صنعت مس کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: با توجه به اینکه من خودم از آخرین نفراتی بودم که به ترکیب تیم مس کرمان اضافه شدم، از روند آماده سازی تیم تا بازی اولی که داشتیم فکر می‌کنم تیم ۷۰ درصد آمادگی خودش را داشت.

او سپاهان را یکی از امید‌های قهرمانی امسال مسابقات لیگ برتر دانست و افزود: با توجه به تمرینات و آماده سازی که بچه‌ها داشتند، فکر می‌کنم به یک آمادگی خوب مقابل بازی با فولاد مبارکه سپاهان رسیده باشیم.

 

اخگر با اعلام اینکه تیم مس کرمان باید با تیم‌های سپاهان، ذوب آهن، دهدشت و زاگرس برای قهرمانی بجنگد، تصریح کرد: اگر با توکل بر خدا و تلاش بچه‌ها در بازی مقابل فولاد مبارکه سپاهان، برنده از زمین بازی خارج شویم فکر می‌کنم امسال صد درصد یکی از سکو‌های اول تا سوم لیگ را بدست می‌آوریم و سعی و تلاش این است، این سکو، یکی از سکو‌های اول تا دوم باشد و بتوانیم در مسابقات آسیایی هم شرکت کنیم.

او بیان داشت: ورزش هندبال در کرمان با توجه به اینکه ورزش اول تیمی است، نگاه و حمایت بهتری نیاز دارد، هر چند که باشگاه مس کرمان یکی از بزرگترین باشگاه‌های صنعتی کشور هست، اما اگر با نگاه ویژه تری به هندبال نگاه کند، فکر می‌کنم هندبال کرمان بتواند به روز‌های اوج خود بازگردد.

 

اخگر ابراز امیدواری کرد: از امسال روند صعودی هندبال کرمان آغاز شود و در هندبال به نقطه‌ای برسیم که بتوانیم مثل گذشته در هندبال حرفی برای قهرمانی داشته باشیم.

مس کرمان در هفته‌ی چهارم رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور ساعت ۱۷روز پنجشنبه ۱۴ شهریور جاری در سالن تجلی میزبان فولادمبارکه سپاهان است.

انتهای پیام/ب

هندبالیست‌های مس کرمان به مصاف فولاد مبارکه سپاهان می‌روند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار