واکنش غیرمعقول پدر چینی به عمل غیرعامدانه کودک! + فیلم

واکنش غیرمعقول پدر چینی به عمل غیرعامدانه یک کودک در یکی از خیابان‌های این کشور به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

واکنش غیرمعقول پدر چینی به عمل ناخواسته کودک! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این یک اصل مهم است که همیشه باید تنبیه متناسب با بزه یا جرم انجام شده باشد. حال آنکه اگر عمل انجام شده به صورت ناخواسته و غیر عامدانه به کسی ضرر یا زیانی وارد کند مطمئنا باید این شرایط در قضاوت لحاظ شود. ویژگی که پدر احساسی و هیجانی چینی از آن برخوردار نبود و همین مسئله موجب شد تا او به شکلی وحشیانه به یک کودک در خیابان حمله‌ور شود.

ماجرا از این قرار بود که این مرد به همراه دختر خود با اسکوتر در حال عبور از خیابانی در  استان جیانگسو  چین بودند که ناگهان یک توپ فوتبال به دخترش برخورد کرد. کودکی که در داخل خیابان به همراه دوستانش مشغول فوتبال بازی کردن بود، ناگهان اقدام به شوت کردن توپ کرد و توپ به این دختر که در عقب اسکوتر نشسته بود برخورد کرد. در حالی که این عمل بطور ناخواسته و غیر عامدانه از سوی این کودک سر زده بود، بلافاصله پدر دختر اسکوتر را متوقف کرد و با رساندن خود به کودک با یک ضربه وحشتناک او را نقش بر زمین کرد. شدت ضربه‌ای که این مرد به کودک وارد کرد چنان بود که کودک را از داخل کادر دوربین مداربسته به بیرون پرتاب کرد.

پس از این حادثه این پسر بچه که دچار آسیب شده بود به بیمارستان منتقل شد. پلیس چین نیز اقدام به دستگیری مرد خاطی کرد. او باید ۱۲ روز را در بازداشتگاه پلیس بگذراند.

انتهای پیام/

اقدام عجیب مرد چینی در خیابان سوژه رسانه ها شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.