معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار اهواز گفت: اعتبارات تخصیص یافته به دستگاه‌های اجرایی جوابگوی رفع تمامی مشکلات مناطق سیل زده نیست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عسکر مولائی کتکی معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار اهواز در جلسه هماهنگی بازسازی و جبران خسارت مناطق سیل زده خوزستان که امروز به ریاست فاضل عبیات معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان و جمعی از مدیران کل، فرمانداران و مسئولان شرکت مناطق نفت خیز در سالن اجتماعات شهرک نفت در اهواز برگزار شد، با اشاره به وضعیت مناطق سیل زده این کلانشهر گفت: ۱۲۰ روستای اهواز در مسیر سیلاب و حاشیه رودخانه‌ها قرار دارد که نیازمند توجه و نگاه ویژه هستند.

او با بیان اینکه تاکنون اعتبارات تخصیص یافته در اختیار دستگاه‌های اجرایی جوابگوی رفع تمام مشکلات مناطق سیل زده نبوده است، بیان داشت: انتظار داریم تا اعتبارات مناطق سیل زده این شهرستان افزایش داده شود تا بتوانیم مشکلات را سریع تر رفع کنیم.

مولائی از مناطق نفتخیز جنوب که در حماسه سیل در کنار دستگا‌های اجرایی و مردم روح خدمت گذاری را به نمایش گذاشتند، تشکر و قدردانی کرد و افزود: با توجه به اینکه بخشی از مناطق سیل زده نیازمند همکاری و خدمات بیشتری هستند از حوزه مناطق نفتخیز جنوب انتظار می‌رود، که در این مسیر مردم و دیگر دستگا‌های اجرایی را یاری کنند.

انتهای پیام/گ

کمبود بودجه برای رفع مشکلات مناطق سیل زده

برچسب ها: بودجه ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.