مرجان محمودی گفت: نفرات اعزامی به مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا مشخص نیست.

مرجان محمودی نایب رئیس بانوان فدراسیون دوچرخه سواری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری لیگ برتر دوچرخه سواری بانوان بیان کرد: مسابقات لیگ دوچرخه سواری بانوان  طی ۳ روز در ۲ رشته پیست و جاده به میزبانی  در پیست آزادی و ورزشگاه تختی برگزار شد. برای رقابت های قهرمانی آسیا تعداد نفرات محدودی به این رقابت اعزام می شود که البته همچنان تعداد نفرات اعزامی مشخص نیست. مربیان تیم ملی در نهایت تصمیم می گیرند که در کدام بخش رشته سرعت تیم ملی را به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام کنند.


بیشتربخوانید: کیفیت لیگ دوچرخه سواری بانوان خوب بود

او در ادامه گفت: ما باید سعی کنیم‌ تعداد شرکت رکابزنان حاضر در لیگ برتر را افزایش دهیم. در رقابت های قهرمانی کشور به خاطر داشتن امتیاز رنکینگی تعداد شرکت کنندگان زیاد اما در لیگ برتر تعداد نفرات به خاطر نداشتن رنکیگ کمتر است.امیدوارم با برنامه ریزی ویژه  در آینده شاهد شرکت کنندگان بیشتری باشیم.

محمودی  درباره سطح رقابت های لیگ برنر دوچرخه سواری عنوان کرد: مسابقات در سطح خوبی برگزار شده اما رکورد ها تغییر خاصی نسبت به گذشته نداشته است. بعضی از ورزشکاران نامدار بانوان همچون دهقان و یزدانی در این دوره از لیگ شرکت نداشتند. مسابقات رشته پیست نسبت به کوهستان و استقامت از کیفیت  پایین تری برخوردار است. در رشته سرعت ثبت رکورد بسیار مهم است و متاسفانه ورزشکاران ما به حد مطلوب نرسیده اند.


بیشتر بخوانید:

 پراش: باید روادید ۳ رکابزنمان صادر شود

فدراسیون دوچرخه‌سواری تن به بازیکن‌ سالاری نمی‌دهد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون دوچرخه سواری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار