یکی از قهرمانان سابق دوچرخه سواری کارگاه تولید قطعات دوچرخه سواری را راه اندازی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با گران شدن دوچرخه و قطعاتش تهیه آن از سوی فدراسیون برای تیم ملی دوچرخه سواری بسیار سخت شده است. دوچرخه سواری یکی از رشته هایی است که ابزار پیشرفته در آن حرف اول را می زند. 

یکی از قهرمانان سابق دوچرخه سواری پس از صحبت با مسئولان فدراسیون، کارگاه تولید قطعات دوچرخه سواری را راه اندازی کرد. 

حسین ذاکرانی قهرمان سابق دوچرخه سواری به دلیل گران بودن هزینه های تهیه قطعات دوچرخه  کارگاهی را راه اندازی کرده است که برخی از قطعات دوچرخه سواری پیست را تولید می کند و در دوچرخه رکابزنان تیم ملی استفاده می شود. همچنین  این قطعات به قدری کیفیت خوبی دارد که  تولید کننده در فکر صادر کردن این قطعات به سایر کشور ها  است.

در این راستا حسین ذاکرانی تولید کننده قطعات دوچرخه پیست در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: پس از مسابقات مالزی، وقتی تجهیزات رکابزنان ایرانی را با سایر کشور ها مقایسه کردم متوجه شدم تجهیزات آن ها  بیشتر و با کیفیت بیشتری است. با همفکری فدراسیون دوچرخه سواری تصمیم به تولید قطعات دوچرخه سواری گرفتیم و  چندین قطعه دوچرخه سواری پیست را تولید کردیم که مورد استفاده تیم ملی قرار گرفته است، همچنین از نظر قیمتی یک سوم قطعات خارجی است. 

محمود پراش سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری  درباره کیفیت قطعات عنوان کرد: به طور حتم قطعات تولید ایران از کیفیت بسیار بالایی بهره مند بوده است که در دوچرخه رکابزنان استفاده می شود. با بالا رفتن هزینه ها، تهیه قطعات نسبت به قبل سخت تر شده است. قیمت های قطعات دوچرخه متفاوت است و بسته به برند آن، تفاوت قیمت دارد. برای مثال یکی از قطعات دوچرخه از ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ یورو متغیر است.


بیشتر بخوانید: 

تجلیل از تولید کننده داخلی قطعات دوچرخه سواری

لیگ دوچرخه سواری بانوان از ۱۰ شهریور ماه آغاز می‌شود


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون دوچرخه سواری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار