مراسم تکریم و معارفه معاون فنی و عمرانی و ۶ نفر از مدیران شهرداری مناطق شیراز برگزار شد.

مراسم تکریم و معارفه مدیران شهرداری شیرازبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، صبوری نائب رئیس شورای شهر شیراز در مراسم تکریم و معارفه مدیران شهرداری شیراز، اظهار کرد: تغییرات در هر سازمانی لازمه پویایی و تداوم با کیفیت مسیر است.

او ادامه داد: خداوند بزرگترین معجزه خود را در طبیعت تغییر فصول و رفت و آمد انسان و حیوان قرار داده است و هر مسئولیتی برای شکوفایی نیاز به تغییر دارد.

نائب رئیس شواری شهر شیراز همچنین با بیان این که دلگیری ما از تغییر، کار خوبی نیست، دامه داد: اعضای شورای پنجم شهر شیراز از ابتدا اعلام کردند که هیچ‌گونه دخل و تصرفی در عزل و نصب‌ها ندارند، و کار آن‌ها تنها نظارت است و شهرداری تحت نظر شهردار قرار دارد و شورا همه مسئولیت‌ها را در این باره به شهردار واگذار کرده است.

نائب رئیس شورای شهر شیراز اظهار امیدواری کرد: مدیران جدید پاسخگوی شهردار و شهردار پاسخگوی شورا و شورا نیز پاسخگوی رای مردم باشد.

او تصریح کرد: در ٢٤ ساعت گذشته برخی دوستان دور و نزدیک و کسانی که دیدگاه متفاوتی دارند نسبت به حکم معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز صحبت‌هایی کردند و واکنش‌هایی نشان دادند که پسندیده و درست نبود.

نائب رئیس شورای شهر شیراز شیطنت‌هایی در فضای مجازی درخصوص اینکه فردی همراه و دلسوز کنار گذاشته شده و یک نیروی غیر همراه (معاون جدید عمرانی) با مجموعه شورا و شهرداری جایگزین شده را تکذیب می‌کنم.

صبوری گفت: نخستین و مهم‌ترین موضوع در حوزه عمرانی، سرعت و کیفیت انجام طرح‌ها است.

او اضافه کرد: علاوه بر این انضباط مالی و شفافیت مورد توجه ویژه شورا و شهردار است و سرلوحه کار شورای پنجم است و از همان ابتدا اعلام شد که باید طرح‌های عمرانی به صورت شفاف برآورد هزینه‌های آن‌ها مشخص و به مردم اعلام و با کیفیت هم انجام شود.

نائب رئیس شواری شهر شیراز اظهار کرد: امروز در حوزه عمرانی کمی دچار دست انداز‌های بروکراتیک شدیم و فضا آنگونه که باید برای مردم به خوبی مشخص نیست، در حالی که در ۲ سال گذشته طرح‌های بزرگ و خوبی به سرانجام رسید، اما مردم این اقدامات را حس نکردند در حالی که باید احساس شود.

او اضافه کرد: به بهانه ارزان شدن طرح، هیچ گاه به سراغ پیمانکاران ناتوان نروید و این یعنی هزینه مضاعف، و پیمانکاران باتجربه باید طرح‌های شهری را انجام دهند.

او بر طرح‌های انسان محور تاکید کرد و گفت: باید به میان مردم رفت و رضایتمندی آن ها را به دست آورد.

نظری عضو شورای شهر شیراز و سخنگوی این شورا نیز در این مراسم اظهار کرد: انتظار می‌رود بین مدیران شهرداری جدید هماهنگی و ارتباط موثر و کارآمدی وجود داشته باشد.

او گفت: مدیران جدید شهردارای‌های مناطق، نیرو‌های قابل اعتماد هستند و در هر دوره‌ای انتظار است تجربه خود را به نیرو‌های جوان شهرداری انتقال دهند.

سخنگوی شورای شهر شیراز ادامه داد: تکریم ارباب رجوع و بخصوص تکریم سرمایه گذار اصل جدی است چرا که همه شور و شوق شهرداری به سرمایه گذاران است، آن‌ها را جدی بگیرید و پای آن‌ها را کمتر به شورا باز کنید و مسائل آن‌ها را در همان مناطق شهرداری حل و فصل کنید تا بتوانند سرمایه گذاری را انجام دهند.

حیدر اسکندرپور شهردار شیراز در ادامه، اسماعیل صالحی را به سمت معاون فنی و عمرانی، محمودرضا مهرجهانیان را به سمت سرپرست شهرداری منطقه یک، مسعود طهماسبی را به سمت سرپرست شهرداری منطقه ۳، اصغر سروی را به سمت سرپرست شهرداری منطقه ۴، فرود بذرافشان را به سمت سرپرست شهرداری منطقه ۵، حمیدرضا اسماعیلی را به سمت سرپرست شهرداری منطقه ۶ و سعید معصومی را به سمت سرپرست شهرداری منطقه ۷ منصوب کرد.

انتهای پیام/چ

تکریم و معارفه مدیران شهرداری شیراز

برچسب ها: شهرداری ، عمران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.