مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از رفع تداخل بیش از ۵ هزار هکتار اراضی ملی و مستثنیات در شهرستان گرمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهامت هدایت، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل صبح امروز در جلسه کمسیسیون رفع تداخل اراضی در شهرستان گرمی از رفع تداخل بیش از ۵ هزار هکتار اراضی ملی و مستثنیات در شهرستان گرمی خبر داد.

او با بیان اینکه طرح جامع کاداستر و نقشه برداری از اراضی کشاورزی و مشخص کردن حد مرز زمین‌های زراعی با منابع طبیعی برای همیشه به مسائل و مشکلات مربوط به تداخل پایان خواهد داد و جلو سوء استفاده کنندگان از منابع طبیعی گرفته خواهد شد افزود: در این طرح در شهرستان گرمی ۵۰ پلاک بررسی می‌شود و در مجموع ۲۸ پلاک رفع تداخل شده و مابقی پلاک‌ها نیز در اسرع وقت بررسی خواهد شد تا مشکلات مردم با منابع طبیعی و امور اراضی برطرف شود.

علی بهشتی، فرماندار شهرستان گرمی نیز از اجرای طرح رفع تداخل اراضی زراعی با منابع طبیعی را افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور ذکر کرد.

او افزود: در پی اجرای طرح کاداستر در این شهرستان در مجموع ۳۵ پلاک رفع تداخلات اراضی بین شخصی، منابع طبیعی و اراضی کشاورزی بررسی و حدود ۴ هزارو ۱۸۱ هکتار به نفع اهالی و هزار و ۵۹۱ هکتار به نفع دولت رفع تداخلات اراضی صورت گرفت.

انتهای پیام/ح

اجرای طرح کاداستر در شهرستان گرمی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار