مربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: توجه سلطانی فر به تیم ملی فوتبال ایران و نتایج این تیم و حمایت‌های خوب او واقعا قابل تقدیر است.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، وحید هاشمیان دستیار مارک ویلموتس در نشست  سلطانی فر (وزیر ورزش و جوانان) با کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: توجه سلطانی فر به تیم ملی فوتبال ایران و نتایج این تیم و حمایت‌های خوب او واقعا قابل تقدیر است، از طرفی اطلاعات فوتبالی وزیر ورزش و جوانان و اشراف و تسلط به این رشته جالب توجه و بسیار ارزنده است بنابراین تیم ملی فوتبال ایران هم تلاش می‌کند در این شرایط سخت اقتصادی که از طرف آمریکا با بی عدالتی به مردم تحمیل شده، بتوانیم با نتایج خوب دل مردم را شاد کنیم.


بیشتر بخوانید: ویلموتس: خوشحالم که یک تیم ملی خوب در اختیار داریم/ می‌خواهیم بازی خود را به حریفان تحمیل کنیم


وحید هاشمیان از حضورش در کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: ویلموتس واقعا مربی بزرگ و با تجربه است که علاوه بر شاخصه‌های فنی از اخلاق خوبی نیز برخوردار است و خوشحالم که در این شرایط به کشورم خدمت می‌کنم.


بیشتر بخوانید: تاج: تیم ملی با ارائه بازی‌های هجومی رضایت مردم را کسب کرد/ حمایت وزیر ورزش از فوتبال ملی بسیار خوب بوده است


انتهای پیام/

اظهارات هاشمیان در نشست با وزیر ورزش و جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار