رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک از دستگیری ۲ موبایل قاپ در شرق تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ صادق ضرونی رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک بیان داشت: شب دهم شهریور ماه ماموران انتظامی کلانتری ۱۲۷ نارمک هنگام گشت زنی در محدوده محله نارمک متوجه رفتار مشکوک ۲ موتورسواری شدند که در حال پرسه زنی با یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش بودند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران انتظامی مدتی رفتار این ۲ موتورسوار را تحت مراقبت قرار دادند، تصریح کرد: گشت انتظامی کلانتری نارمک برای بررسی موضوع به موتورسوران نزدیک و دستور ایست را دادند.

او گفت: متهمان به محض مشاهده گشت انتظامی کلانتری در نزدیکی خود از محل متواری و پس از طی چند کوچه اصلی و فرعی وارد ساختمانی شدند که در آن باز بود.


بیشتر بخوانید: سارق جواهرات شهروندان وردآوردی دستگیر شدند


سرهنگ ضرونی با اشاره به اینکه سارق بودن موتورسوران محرز بود، گفت: با هماهنگی مقام قضائی تیم گشت انتظامی وارد ساختمان شده و هر ۲ متهم را در ساختمان دستگیر و در بازرسی بدنی از آنان تعداد ۱۳ دستگاه گوشی همراه و مقدار ۱۵ گرم شیشه و هروئین کشف کردند.

کلانتر محله نارمک اضافه کرد: متهمان در همان بازجوئی اولیه، اظهار کردند: گوشی‌های سرقتی را در روز جاری با همکاری یکدیگر سرقت کرده‌اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه هر ۲ متهم ۲۵ ساله و مصرف مواد مخدر اعتیاد دارند، خاطر نشان کرد: پس از تحقیقات تکمیلی و شناسایی مال باختگان هر ۲ متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دستگیری ۲ موبایل قاپ در شرق تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار