سرهنگ القاصی مهر از دستگیری یک سارق زورگیر و یک خرده فروش مواد مخدر در بزرگراه بعثت خبر داد.

دستگیری یک خرده فروش و زورگیر در گشت زنی ماموران یگان امدادبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت گفت: روز گذشته ماموران گشت انتظامی قرارگاه شرق گشت انتظامی یگان امداد پایتخت هنگام گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی مرد میانسالی سراسیمه به آن‌ها مراجعه و اظهار کرد: اموال که شامل گوشی همراه و وجه نقدی باشد توسط یکی از افراد شرور منطقه زورگیری شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مال باخته مشخصات ظاهری متهم را در اختیار گشت انتظامی قرار داد و گشت زنی‌های هدفمند اجرا شد، تصریح کرد: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران موفق شدند متهم را در همان حوالی مشاهده و در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: ماموران در بازرسی بدنی از متهم یک قبضه سلاح سرد، تلفن همراه و وجوه نقد مال باخته را کشف کردند.

سرهنگ القاصی مهر گفت: تحقیقات اولیه نشان از این داشت متهم سابقه دار بوده و تا کنون در چندین نوبت توسط کلانتری محل دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده است.


بیشتر بخوانید: زورگیران ضارب پارک فلسطین دستگیر شدند


سرهنگ القاصی مهر در خبر دیگری با بیان اینکه ماموران گشت انتظامی قرارگاه جنوب یگان امداد هنگام گشت زنی در محدوده بزرگراه بعثت به راننده یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ مشکوک شدند، ادامه داد: ماموران برای بررسی بیشتر به خودرو نزدیک و مشاهده کردند متهم در حال بسته بندی مواد مخدر است.

وی با اشاره به اینکه ماموران گشت انتظامی قرارگاه جنوب پایتخت موفق شدند متهم را در عملیات پلیسی دستگیر کنند، افزود: در بررسی از خودروی متهم ۱۸۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت گفت: با اعتراف متهمان به جرم ارتکابی، هر ۲ متهم در اختیار پلیسی‌های تخصصی برای سیر مراحل قانونی به همراه اموال کشف شده قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ماموران پلیس یک زورگیر و یک خرده فروش را دستگیر کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار