رئیس جدید دادگستری کل خراسان رضوی گفت:با کاهش ورودی پرونده ها می توانیم به سراغ مجرمان اصلی برویم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غلامعلی صادقی رئیس جدید دادگستری کل خراسان رضوی گفت: برنامه های قوه قضاییه و دادگستری در انتصاب آقای رئیسی اعلام شده است، برنامه های ما همان برنامه ها است.

او ادامه داد: با توصیه هایی که آقای محسنی فرمودند، مسیر را باید با اقدامات موثرتر کوتاه تر کنیم؛ مطمئنم و خوشبینم به آینده که با وظیفه جدید که با رمز یا حسین شروع می کنیم خدمات بهتری به زائرین و مجاورین ارائه خواهیم کرد.

رئیس جدید دادگستری کل خراسان رضوی گفت: به همراهی همه صاحبان اندیشه و علما که می توانند به هر طریقی به ما کمک کنند، نیاز داریم.

صادقیان خطاب به استاندار خراسان رضوی، افزود: تا امروز که در این هشت ماه در خدمتتان بودیم همه همکاران ما تلاش کردند که هرجا عزیزان در جهت توسعه استان تلاش می کردند و گرهی در کارشان بوده، کمک کنند؛ شما روی حمایت و کمک همکاران بنده حساب کنید.

او ادامه داد: مطمئنا در جهت کاهش ورودی پرونده ها برنامه هایی را داریم و گزارش خوبی را در آینده نزدیک به جناب محسنی اژه ای ارائه می دهیم.

رئیس جدید دادگستری کل خراسان رضوی گفت: از زمانی که فعالیت های خوب اقتصادی در استان شروع شده، انعکاس آن در مجموعه های ما نشان داده شده است.

صادقی افزود: اگر ورودی ها را کاهش بدهیم می توانیم به سراغ مجرمان اصلی، کسانی که اجتماع و امنیت و اقتصاد رابه شکلی نشانه گرفتند، برویم.

 

انتهای پیام//ف.ش

 

به همراهی همه صاحبان اندیشه و علما نیاز داریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.