استاندار اردبیل گفت:از ۵۸ کیلومتر مسیر سه راهی سربند تا مشکین شهر، عملیات اجرایی ۲۵ کیلومتر به اتمام رسیده و مهرماه سالجاری در جریان سفر رییس جمهور به استان اردبیل افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل صبح امروز در بازدید از پروژه راه چهار بانده اردبیل مشکین شهر گفت:  زیرسازی ۸ کیلومتر بزرگراه نیز انجام شده و مراحل روسازی و اتمام پروژه در صورت مساعد بودن شرایط جوی تاپایان سال به بهره برداری می رسد.

او با بیان اینکه مشکین شهر به قطب گردشگری تبدیل شده است افزود: این شهرستان باید دارای بزرگراه و چهار بانده باشد تا مسافران به راحتی بتوانند از موهبت الهی این منطقه بهره مند شوند.

استاندار اردبیل توسعه و پیشرفت هر منطقه را در گروه توسعه راه مواصلاتی و اصلی دانست و گفت: برای اینکه بتوانیم از ظرفیت های موجود در منطقه استفاده بهینه داشته باشیم باید از نعمت بزرگراه و آزاد راه و راه های چهار بانده برخوردار باشیم.

بهنام جو اظهار کرد: با راه اندازی کارخانه حدید مبتکران(کامیون سازی مشکین شهر) حدود ۵هزار نفر در این کارخانه شاغل می شوند و برای تردد به این کارخانه نیازمند یک راه مناسب بودیم تا سال آینده همه مسیر تعریض و یا چهار بانده می شود.

او با بیان اینکه در طول ۴۰ سال گذشته تنها ۱۴۰ کیلومتر بزرگراه در استان احداث شده است افزود: با پیگیری های مجدانه و افزایش اعتبار عمرانی برای استان ۳۵۰ کلیومتر در سه سال آینده بزرگراه احداث می شود و با توجه به شرایط اقتصادی موجود عتبار عمرانی استان افزایش یافته است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه تا۱۴۰۰ آخرین وضعیت ۷۴۰ کلیومتر از راه های دارای اولویت استان مورد ارزیابی قرار می گیرد گفت: طبق جدول زمان بندی باید به میزان مسافت بزرگراه ها در این مدت افزوده شود و در سفر رییس محترم جمهور به استان عتبار لازم ملی پیش بینی شده و جز الویت ها قرار می گیرد.

بهنام جو در ادامه از کارخانه حدید مبتکران بازدید کرد و آخرین وضعیت فاز اول این کارخانه را جهت اقتتاح در سفر رییس جمهوری به استان مورد ارزیابی قرار داد.

انتهای پیام/ع

۱۴۰ کیلومتر بزرگراه در استان احداث شده است

 

برچسب ها: راه ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.