فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای مرحله اول طرح ظفر در شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۱۰۰ مجرم و معتاد متجاهر در راستای اجرای این طرح یک روزه خبر داد.

کشف ۸.۵ میلیارد ریال کالای قاچاقبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سردار علی اکبر جاویدان امروز  در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای مرحله اول طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهرستان کرمانشاه، گفت: در این طرح که با نام "ظفر" شناخته شده است تمام پلیس‌های تخصصی از جمله پلیس اطلاعات، انتظامی شهرستان، مبارزه با مواد مخدر و آگاهی حضور داشتند.

او افزود: در این طرح یک‌روزه که از سحرگاه امروز تا ساعت ۱۴ ظهر ادامه داشت، حدود ۱۰۰ مجرم و معتاد متجاهر در سطح شهرستان دستگیر شدند از این تعداد ۴۳ نفر معتاد متجاهر بوده و مابقی قاچاقچی، سارق و یا متهمان فراری در حوزه دیگر جرائم بودند.

جاویدان از کشف ۸.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در این طرح خبر داد وافزود: از جمله محموله‌های قاچاق کشف شده، ۷۰۰ هزار نخ سیگار است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از کشف ۵۰ قبضه سلاح سرد و ۴۹ تیغه سلاح گرم در این طرح خبر داد وافزود: در جریان برخورد با خرده فروشان دراین طرح نیز حدود ۳.۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

او با اشاره به دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش به نام شهر در این طرح گفت: یک نفر از این افراد به علت مقاومت در برابر دستگیری با سلاح سرد زمین گیر و سپس دستگیر شد.

جاویدان برخورد با جرائم در سطح جامعه را مطالبه به حق مردم عنوان کرد وافزود: طرح‌های اینچنینی برای ارتقا سطح امنیت و رضایت مردم استمرار خواهد داشت.

او از همکاری دستگاه قضا در اجرای این طرح‌ها قدردانی کرد وافزود: مردم نیز همکاری موثری در اجرای این طرح‌ها داشتند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در خصوص نحوه دسترسی مالباختگان به اموال مسروقه گفت: مالباختگان میتوانند با مراجعه حضوری به پلیس آگاهی و یا از طریق سامانه "نما" اموال مسروقه خود را شناسایی کرده و تحویل بگیرند.

 

انتهای  پیام/ز

 


اجرای مرحله اول طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهرستان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.