نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: می‌توان با تقویت صنعت در کنار دیگر بخش‌ها، اقتصاد کشور را پویا کرد و از وابستگی به خارج بی نیاز شویم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت امروز در دیدار مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی استان با بیان اینکه باید با تکیه بر توان تولید داخل، تحریم‌ها را پشت سر بگذاریم گفت: می‌توان با تقویت صنعت در کنار دیگر بخش‌ها، اقتصاد کشور را پویا کرد و از وابستگی به خارج بی نیاز شویم.

او با اشاره به فعالیت بنگاه‌های کوچک زودبازده، افزود: نظارت بر نحوه فعالیت و رفع مشکلات این واحد‌ها باید در اولویت باشد.

نماینده، ولی فقیه در گیلان، برندسازی و بازاریابی کالا‌های ایرانی را عاملی موثر در رونق واحد‌های تولیدی دانست و گفت: تقویت روابط تجاری ایران با کشور‌های همسایه باید مورد توجه جدی مسئولان اقتصادی قرار گیرد.

همچنین در این دیدار، احمدعلی شهیدی، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان هم گزارشی از فعالیت شرکت شهرک‌های صئعتی گیلان ارائه کرد و گفت: هم اکنون ۳۳ شهرک و ناحیه صنعتی با هزار و ۸۴۰ هکتار مساحت در گیلان فعال است.

او، با بیان اینکه نبود تصفیه خانه‌های فاضلاب صنعتی از مشکلات زیست محیطی این شهرک‌ها است، افزود: ۹ تصفیه خانه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گیلان فعال است، ۶ تصفیه خانه در حال ساخت و دو تصفیه خانه هم در مرحله طراحی قرار دارد.

 

انتهای پیام/م.ع

دیدار مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با آیت الله فلاحتی نماینده، ولی فقیه در گیلان

برچسب ها: سخن بزرگان ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.