رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: تعداد شعبات اخذ رای در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۶/۵ درصد افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندائی،رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل که در پنجمین جلسه ستاد انتخابات استان سخن می‌گفت با بیان این مطلب گفت: با هدف تسریع و تسهیل در برگزاری انتخابات، تعداد شعبات اخذ رای در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نسبت به دوره قبل انتخابات مجلس ۶/۵ درصد افزایش می‌یابد.

او بیان کرد: زیرساخت‌های مورد نیاز از قبیل پوشش تلفن همراه و اتصال اینترنت از هم اکنون در حال پیگیری و تامین است و مشخصات رای دهنده گان بصورت الکترونیکی ثبت می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل بر برگزاری هر چه بیشتر دوره‌های های آموزشی عوامل اجرائی و ضرورت تسلط کامل به روند اجرای انتخابات تاکید کرد و خواستار هماهنگی و انسجام هر چه بیشتر هیات‌های بازرسی، نظارت و ستاد انتخابات شد.

ندایی با تاکید بر اطلاع رسانی مطلوب وشفاف از روند برگزاری تا اعلام نتایج یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، از همکاری رسانه‌های استان قدردانی و ابراز امیدواری کرد با مشارکت جدی رسانه‌ها، انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی با شور و شکوه بیشتر وحضور حداکثری مردم برگزار شود.

مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان اردبیل نیز با بیان اینکه نیروی انسانی، تجهیزات و خودروی مورد نیاز ستاد انتخابات با تاکید بر ظرفیت دستگاه‌های دولتی و در صورت نیاز بخش خصوصی تامین می‌شود، گفت: بانک اطلاعات خودروئی دستگاه‌های دولتی در دست ایجاد است و بر اساس برنامه ریزی انجام شده با رعایت صرفه جوئی مشکلی در زمینه تامین تجهیزات و نیروی انسانی نخواهیم داشت.

بعثوب نژاد محمد افزود: برآورد اولیه تعداد خودرو و نیروی انسانی مورد نیاز انجام گرفته است و تامین نیروی انسانی تنها از طریق کمیته پشتیبانی صورت می‌گیرد.

در ادامه، مسئول کمیته‌های ستاد انتخابات استان گزارشی از اقدامات و برنامه ریزی‌های صورت گرفته بیان کردند.

انتهای پیام/ح

برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار