بسته خبر ورزشی ۱۲شهریور ماه را در صفحه گروه استان های خراسان جنوبی مشاهده کنید.

خرمشاد رییس هیئت ووشو خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،گفت: تیم ووشو خراسان جنوبی در بخش پسران به دومین دوره رقابت‌های المپیاد استعداد‌های برتر کشور اعزام شد.

وی افزود: احسان جمالی در وزن منفی ۴۲ کیلوگرم، رضا تقی پور در وزن منفی ۴۵ کیلوگرم، امیر حسین مرادی در وزن منفی ۴۸ کیلوگرم، ابوالفضل حسن زاده در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم در این دوره از رقابت‌ها به مربیگری محسن فلاحی نسب حضور پیدا خواهند کرد.

ییس هیئت ووشو خراسان جنوبی گفت: دومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ووشو پسران کشور سیزدهم شهریور ماه سال جاری لغایت پانزدهم شهریور ماه سال جاری به میزبانی زنجان برگزار خواهد شد.

وحید خرمشاد داور بین المللی ووشو استان نیز جهت قضاوت در این دوره از مسابقات فراخوانده شد.

مدال نقره المپیاد استعداد‌های برتر کشور بر گردن فرزندان طبس

قدیمی رییس ورزش و جوانان شهرستان طبس در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،گفت: تیم فلوربال طبس که به نمایندگی از خراسان‌جنوبی جهت حضور در المپیاد استعداد‌های برتر کشور به ساری اعزام شده بود، با ارائه بازی‌های درخشان خود رابه فینال این دوره از مسابقات رساند.

وی افزود: در فینال این دوره از رقابت‌ها که از ساعت ۱۱:۳۰ دیروز بین تیم‌های خراسان جنوبی و خراسان رضوی برگزار شد، تیم فلوربال طبس با قبول شکست ۳ بر ۲ به مدال نقره این مسابقات بسنده کرد.

رییس ورزش و جوانان شهرستان طبس گفت: رضا برهانی، ابوالفضل مریدا، سیدابوالفضل ارغوانی، صادق میرزاده، یاسین ابراهیمیان، سجاد شریفیان، علیرضا غلام‌زاده، احسان کمالیان، میلاد مکاریان، سجاد ذوالفقاری، محمدعلی مالک‌زاده، محمدحسین مرادی به عنوان بازیکن و حامد یعقوبیان به عنوان مربی و مصطفی غلام‌زاده به عنوان سرپرست نماینده استان را در این دوره از رقابت‌ها همراهی کردند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.