تیم دو و میدانی خراسان جنوبی در دومین دوره رقابت‌های المپیاد استعداد‌های برتربا اعتبارات قرضی و خانوادگی مقام کسب کردند.

شخم گر نائب رئیس هیئت دومیدانی بانوان خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،گفت:۱۲ ورزشکار  منتخب از شهرستان‌های درمیان، زیرکوه، نهبندان، طبس و بیرجند به دومین دوره رقابت‌های المپیاد استعداد‌های برتر اعزام شدند.

او با اشاره به کمبود و عدم  اعتبارات  هیئت ورزش دومیدانی  افزود: با پیگیری‌های مکرر، توانستیم از انجمن هیئت‌های ورزشی مبلغ ۵ میلیون تومان کمک دریافت کنیم تا نمایندگان خراسان جنوبی به مسابقات اعزام شوند.

شخم گربا بیان اینکه این مسابقات در ۸ و ۹ شهریورماه امسال به میزبانی گلستان برگزار شد ادامه داد: در این دوره از مسابقات مرضیه عباسی در ۸۰۰ متر مقام دوم و هدی قاسمی در ۴۰۰ متر با مانع مقام سوم و نرجس عباسی رتبه ۵ پرش طول و  ورزشکاران استان رتبه ۵ رله سوئیتی را کسب کردند.

نائب رئیس هیئت دومیدانی بانوان خراسان جنوبی گفت: رکورد تیمی نمایندگان استان در دومین دوره رقابت‌های المپیاد استعداد‌های برتر از جایگاه ۲۸ به  ۱۳ کشوری رسید.

منبعی اگاه در خصوص تیم اعزامی پسران به دومین دوره رقابت‌های المپیاد استعداد‌های برتر گفت: در مسابقات استعداد‌های برترسطح استانی ۱۲ نفر انتخاب شدند و ۱۰ ورزشکار هم مدارک برای اعزام از ان‌ها دریافت شد.

او افزود: به دلیل کمبود و نبود اعتبارات به هیئت‌های دومیدانی شهرستان‌ها اعلام شد  ورزشکاران، می‌توانند با هزینه شخصی خود به مسابقات اعزام شوند که هیچ یک از شهرستان‌ها این هزینه را تقبل نکردند.

این منبع اگاه  ادامه داد : تنها آقای امیرابادی زاده ورزشکار  دومیدانی بیرجندی با تقبل هزینه شخصی به مسابقات اعزام شد و رتبه ۴ در 300 متر را در دومین دوره رقابت‌های المپیاد استعداد‌های برتر پسران به میزبانی سیستان و بلوچستان را کسب کرد.

انتهای پیام / ط آ

برگزاری دومین دوره رقابت‌های المپیاد استعداد‌های برتر

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار