هشتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان کرمانشاه برگزار شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،دارابی رییس سازمان صمت استان کرمانشاه گفت : شرایط بازار کرمانشاه در 5 ماهه اول سال جاری، کاملا نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته تغییر یافته و استان از نظر رتبه تورمی در سطح کشور، از رتبه اول به رتبه بیست و سوم رسیده است که ماحصل تلاش های موثر این کارگروه در جهت کسب این جایگاه بوده و باید تلاش شود که استان کرمانشاه در بین پنج استان کم تورم کشور جای گیرد.

احسان باقرخانی معاون بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صمت، در خصوص چگونگی توزیع کالاهای اساسی همچون برنج، شکر، روغن، چای،گوشت قرمز منجمد و همچنین گوشت مرغ منجمد، سهمیه نذورات و تعیین مباشران توزیع توضیحاتی ارایه داد.

او در خصوص توزیع سهمیه دفتر میان دانش آموزان مناطق حاشیه شهر و روستاهای استان و برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم نوشت افزار، مباحثی مطرح و منجر به اخذ تصمیمات لازم برای آن شد.

حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، خواستار نظارت جدی بازرسان سازمان صمت بر روند توزیع کالاهای سهمیه ای ویژه نذورات شد و گفت : با نظارت بازرسان، این اقلام به دست مصرف کننده واقعی برسد.

حاتمی در خصوص برگزاری نمایشگاه گفت : در جهت حمایت هرچه بیشتر از تولیدات داخلی در سال رونق تولید، فقط محصولات ساخت داخل در نمایشگاه عرضه شود .

 

 

انتهای پیام/د

شرایط بازار نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته تغییر یافت

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.