مهم‌ترین حوادث امروز (یازدهم شهریور سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین حوادث امروز (دوشنبه یازدهم شهریورسال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف ۲۳۳ دستگاه خودرو شوتی در عسلویه

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از توقیف ۲۳۳ دستگاه خودرو شوتی در پنج ماه ابتدای امسال و کشف انواع کالای قاچاق خبر داد.
سرهنگ پیمان فتاحی گفت: از ابتدای امسال تا کنون، با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان تعداد ۲۳۳ دستگاه خودرو سبک فعال در جابه‌جایی کالای قاچاق با انجام عملیات‌های هدفمند توقیف و انواع کالای قاچاق فاقد مجوز کشف شده است.

او افزود: بخش عمده‌ای از کالا‌های قاچاق توقیفی شامل موادغذایی، پوشاک، تجهیزات الکترونیکی و قطعات یدکی خودرو بوده اس و طبق نظر کارشناسان محموله‌های کشف شده ۳۲ میلیارد و ۱۹۸ میلیون ریال ارزش مالی داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه بیان کرد: امیدواریم با رعایت ضوابط و مقررات و ساماندهی تسهیلات کالای ملوانی، تردد خودرو‌های شوتی حامل کالای قاچاق به حداقل کاهش یابد.

برخورد خودرو با کوه دو مصدوم بر جا گذاشت

انحراف از مسیر و برخورد با کوه در جاده دیلم-بهبهان باعث شد دو سرنشین خودرو سمند مصدوم شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: ساعت ۳:۳۲ بامداد امروز به امدادگران پایگاه امداد و نجات جاده‌ای عامری در شهرستان دیلم خبر داده شد که سرنشینان یک دستگاه خودرو سمند بر اثر برخورد با کوه مصدوم شده‌اند.

غلامرضا حاجیانی افزود: امدادگران این پایگاه بلافاصله با آمبولانس راهی محل حادثه در کیلومتر ۲۰ جاده دیلم-بهبهان شدند.

او ادامه داد: در این سانحه دو نفر مصدوم شده بودند که یک نفر سرپایی مداوا شد و مصدوم دیگر به بیمارستان بقیه الله اعظم دیلم انتقال یافت.

توصیه‌های پلیس فتا را جدی بگیرید

پلیس فتا استان بوشهر اعلام کرد: کاربران فضای مجازی آگاه باشند کارهایی مانند توهین، تهدید، انتشار تصاویر غیر اخلاقی و ... که در فضای حقیقی جرم تلقی می‌شود در فضای مجازی نیز جرم است و اقدامات مجرمان قابل ردیابی است و با افراد متخلف طبق قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.