مسئول دبیرخانه جشنواره شعر نیاوران جزئیات این جشنواره و آثار ارسالی را تشریح کرد.

بیش از 4 هزار اثر به جشنواره شعر نیاوران رسید

امید صباغ نو شاعر و مسئول دبیرخانه جشنواره شعر نیاوران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این دوره از جشنواره شعر نیاوران اظهار کرد:در مجموع تعداد ۴ هزار و ۲۸۷ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر نیاوران رسید و هزار و ۸۷ نفر در این جشنواره شرکت کردند که از این میان ۷۵۲ نفر ۳ هزار و ۳۱۱ اثر به بخش آزاد و ۳۳۵ نفر تعداد ۹۷۶ اثر به بخش ویژه جشنواره شعر نیاوران ارسال کردند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آثار رسیده به جشنواره شعر نیاوران در مراحل نهایی داوری قرار دارد، بیان کرد: داوری آثار تا چند روز آینده تمام می‌شود. پس از اتمام داوری‌ها نظر نهایی داوران جمع آوری و در جلسات حضوری با داوران جشنواره که پس از ایام سوگواری برگزار می‌شود درباره نفرات برگزیده جشنواره گفت و گو خواهد شد. اسامی برگزیدگان نهایی جشنواره در اواخر مهر ماه سال جاری مشخص می‌شود و اسامی افراد برگزیده و داوران جشنواره شعر نیاوران را در روز اختتامیه جشنواره اعلام می‌کنیم.

صباغ نو گفت: مراسم اختتامیه جشنواره شعر نیاوران اواخر آبان ماه پس از محرم و صفر برگزار می‌شود. طبق گفته داوران، کیفیت آثار رسیده به جشنواره شعر نیاوران خوب بود و داوران از کیفیت  آثار رسیده به جشنواره رضایت داشتند. امسال حجم زیادی از آثار در حوزه شعر کلاسیک و سپید به جشنواره رسید. تعداد آثار ارسالی در این بخش بیشتر از بخش‌های دیگر جشنواره بود. در بیانیه هیئت داوران کیفیت آثار ارسالی به جشنواره شعر نیاوران با جزئیات بیشتری بیان می‌شود. در کتاب جشنواره شعر نیاوران نیز که هم اکنون در مرحله آماده سازی آن هستیم به این مسئله اشاره خواهد شد.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: ادبیات ، شعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.