پاینده گفت: با توجه به اینکه در فیفادی هستیم، تمام تیم‌های ملی به صورت همزمان نمی‌توانند از زمین‌های مرکز ملی فوتبال استفاده کنند.

پاینده: تمام تیم های ملی فوتبال به صورت همزمان نمی توانند از زمین های مرکز ملی فوتبال استفاده کنندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد پاینده مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال امید ایران درباره انتقاد بازیکنان تیم ملی فوتبال امید ایران به امکانات محدود این تیم گفت: از ابتدای مرحله مقدماتی که اردو‌های تیم امید آغاز شد نسبت به دوره‌های قبلی شرایط امکانات و اردو‌های مان متفاوت بوده است. بازی‌های تدارکاتی بین المللی خوبی هم انجام دادیم. قبل از مرحله اول انتخابی المپیک با تیم‌هایی مانند اردن و سوریه (۳ بازی) مصاف داشتیم و اردوی بسیار خوب و مفیدی هم در قطر داشتیم. این شرایط نسبت به سال‌های قبل بی سابقه بوده است. این موضوع را حتی بازیکنان و مربیانی که سابقه حضور در تیم ملی امید را داشتند هم تائید می‌کنند.

او ادامه داد: برای مرحله نهایی انتخابی المپیک هم می‌خواهیم ۲ بازی خوب و مفید مقابل ازبکستان در تاشکند برگزار کنیم.


بیشتر بخوانید: نمازی، دستیار مجیدی در تیم امید شد


مدیر رسانه‌ای تیم ملی امید درباره کیفیت زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال گفت: همیشه این انتقاد‌ها نسبت به زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال مطرح است، اما باید این موضوع را هم در نظر گرفت که اکنون در فیفادی هستیم و تیم‌های ملی بزرگسالان، امید، جوانان و حتی تیم‌های فوتبال ساحلی و فوتسال در این مجموعه تمرین و از امکانات مرکز ملی استفاده می‌کنند. طبیعی است همه تیم‌ها نمی‌توانند از تمام زمین‌ها بهره ببرند. یادمان باشد تیم امید اسفند ۹۷ و در اردوی نهایی اش پیش از مرحله اول انتخابی المپیک از زمین شماره ۲ که بهترین زمین مرکز ملی است استفاده کرد و این زمین به هیچ تیمی اختصاص ندارد، اما در زمان برگزاری همزمان تمرینات تمام تیم‌های ملی مجبوریم از سایر زمین‌ها استفاده کنیم. امکان دارد برخی از این زمین‌ها شرایط خوبی داشته باشند و کیفیت برخی هم خوب نباشد.

او ادامه داد: همین تیم امید در زمین‌های خیریه عمل و پژوهشگاه نفت هم تمرین کرده است و اگر اکنون هم زمین محل برگزاری تمرین‌های این تیم، کیفیت خوبی نداشته باشد آن را تغییر می‌دهیم. با توجه به ترافیک برنامه تیم‌های ملی بروز این مشکل اجتناب ناپذیر است. تا پایان این هفته هم تمام تیم‌ها تهران را ترک می‌کنند. تیم‌های جوانان، امید و بزرگسالان به ترتیب عازم اندونزی، ازبکستان و هنگ کنگ خواهند شد و کیفیت زمین شماره یک هم بهتر می‌شود.


بیشتر بخوانید: مصدومیت ۳ بازیکن و عصبانیت مجیدی/ یک بازیکن به یوز‌های جوان اضافه شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار