نشست تخصصی دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی شهرستان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،نشست تخصصی دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی شهرستان کرمانشاه با حضور معاون امور اجتماعی، معاون توانبخشی، مدیر بهزیستی شهرستان کرمانشاه و جمعی از کارشناسان مراکز دولتی و غیر دولتی برگزار شد.

مرتضی کوهی معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : تمامی پرونده‌هایی که به اورژانس اجتماعی ارجاع می‌گردد و جزء جامعه هدف سازمان بهزیستی هستند باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون هیچ قید و شرطی پذیرش و اقدامات لازم جهت پیگیری و ارجاع به مراکز تخصصی برای آن‌ها صورت بگیرد.

او افزود: از هیچ کارشناسی پذیرفتنی نیست که به بهانه کمبود فضای فیزیکی نیروی انسانی و... از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند.

 کوهی افزود: ما موظفیم که با حساسیت دوچندان در بحث آسیب‌ها ورود کنیم، پس بنابراین نباید کمبود منابع و امکانات ما را از هدف ذاتی و مسئولیت اجتماعی دور کند.

صفدر مظفری راد مدیر بهزیستی شهرستان کرمانشاه گفت: مراکز غیردولتی فعال در حوزه کودکان کار وخیابانی موظفند نسبت به شناسایی و مداخله با هماهنگی مرکز کودکان خیابانی اقدام کنند.

او گفت:مراکز راه نوین و ندای مهر ضمن تعامل و ارتباط مستمر با اورژانس اجتماعی، زنان و دختران در معرض آسیب را شناسایی و در اولین گام نسبت به مداخله زود هنگام اقدام کنند تا برنامه توانمند سازی آنان در دستور کار مددکاران این نهاد قرار گیرد .

 

 

انتهای پیام/د

نشست تخصصی دفتر امور آسیب دیدگان برگزار شد

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.