دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز لرستان گفت: ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق مرداد ماه امسال در لرستان کشف و در این ارتباط ۹ باند متلاشی و ۳۹۲ قاچاقچی دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ،دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز لرستان گفت: ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق مرداد ماه امسال در لرستان کشف و در این ارتباط ۹ باند متلاشی و ۳۹۲ قاچاقچی دستگیر شدند.
احمد مجدیان با اشاره به میزان کشفیات قاچاق کالا در استان لرستان اظهار داشت: مرداد ماه امسال بیشترین کالای قاچاق کشف شده در لرستان مربوط به قاچاق لوازم خانگی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال بوده است.

وی میزان پارچه قاچاق کشف شده در مرداد ماه امسال را ۲۰ میلیارد ریال برشمرد و افزود: در مدت مذکور اسباب بازی به ارزش ریالی ۷ میلیارد ریال لوازم یدکی به ارزش ۷ میلیارد ریال از دیگر کشفیات کالا‌های قاچاق مرداد ماه در استان لرستان بوده است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز لرستان در رابطه با کشفیات قاچاق اقلام ممنوع در استان نیز عنوان کرد:در مرداد ماه هزار و ۵۶۰ لیتر بطری مشروبات الکی دست ساز به ارزش ۱۲۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و ۱۱۸ بطری مشروبات خارجی به ارزش ۷ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان، رسیور ماهواره ۸۴ عدد به ارزش ۲۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، دیش ماهوره ۲۸۵ عدد به ارزش ۱۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و همچنین LNB ماهواره ۳۶۳ عدد به ارزش ۱۴ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان بوده است.

وی بیان کرد: طی یک ماه گذشته ۸ عدد اموال تاریخی و فرهنگی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در استان کشف شده که بیشتر از استان خوزستان وارد استان شده و قصد داشتند به استان‌های دیگر منتقل کنند.

مجدیان با اشاره به قاچاق دام در یک ماهه گذشته امسال گفت: طی یک ماهه گذشته ۲۷۸ راس گوسفند که بیشتر در شهرستان کوهدشت بوده و ۷۸۰ قطعه مرغ نیز در استان کشف شده است.

وی به میزان کشفیات غلات در استان اشاره کرد و تصریح کرد: در یک ماه گذشته ۶ هزار و ۷۲۰ کیلو گرم برنج، ۱۶ هزار و ۹۰ کیلو گرم ذرت، ۹۹ هزار و ۳۰ کیلو گرم گندم، ۲ هزارو ۲۳۵ کیلو گرم گیاهان دارویی کشف شد.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان لرستان در رابطه با تعداد پرونده‌های قاچاق کالا تشکیل شده درمرداد ماه امسال خاطر نشان کرد: در مرداد ماه امسال ۴۰۰ پرونده قاچاق کالا به ارزش ریالی ۱۳۰ میلیارد ریال تشکیل شد که در همین رابطه ۹ باند متلاشی و ۳۹۲ مرد در این رابطه دستگیر شدند.


انتهای پیام/ب


۹ باند قاچاق در لرستان متلاشی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.