مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از جابه جایی بیش از ۶۵۳ هزار نفر مسافر از پایانه مرزی بیله سوار در ۵ ماهه گذشته خبر داد.

علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: در پنج ماهه نخست سالجاری بیش از ۶۵۳ هزار نفر مسافر از پایانه مرزی بیله سوار جابجا شده است.

او با اشاره به اینکه از این تعداد ۵۹ هزار و ۸۱۹ نفر مسافر ایرانی و ۵۹۳ هزار و ۱۸۹ نفر مسافر خارجی است افزود: در مدت یاد شده نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۵۵۵ هزار و ۳۱۰ نفر مسافر بود ۱۸ درصد در جابه جایی مسافر افزایش داریم.

رئیس کمیته ستاد حمل ونقل خدمات سفر استان اردبیل با اشاره به اینکه این میزان مسافر ۱۲۸ هزار و ۷۸۴ نفر با وسائط نقلیه اعم اتوبوس، مینی بوس و سواری و ۵۲۴ هزار و ۲۲۴ نفر نیز با پای پیاده تردد نموده اند افزود: در مدت یاد شده ۴۱ هزار و ۳۱۱ وسیله نقلیه از پایانه مرزی بیله تردد کرده است.

رحمتی ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام افزود: نمازخانه بزرگ اهل بیت (ع) پایانه مرزی بیله سوار آماده پذیرائی و استقبال از زائران اتباع حوزه قفقاز، روسیه، گرجستان و جمهوری آذربایجان است.

او تصریح کرد: سال گذشته ۳ هزار و ۵۰۰ نفر زائر اتباع خارجی با ۷۵ دستگاه اتوبوس از طریق پایانه مرزی بیله سوار عازم کربلای معلی شده اند.

انتهای پیام/ح

پایانه مرزی بیله سوار آماده پذیرایی از زائران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.