رئیس هیأت گلف استان اصفهان گفت:اگر زیر‌ساخت‌های لازم فراهم شود، نفرات زیادی به رشته ورزشی گلف روی می‌آورند و اصفهان اکنون دارای یک زمین مینی‌گلف استاندارد در سطح کشور شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،کورش محمدی رئیس هیأت گلف استان اصفهان دیروز در اختتامیه المپیاد استعداد‌های برتر مینی‌گلف دختران اظهار داشت: نهایت تلاشمان را برای میزبانی شایسته از تیم‌هایی که در این رقابت‌ها حضور داشتند، انجام دادیم.


رئیس هیأت گلف استان اصفهان با بیان این‌که ۱۵ استان در این المپیاد حضور داشتند، عنوان داشت: هدف از برگزاری المپیاد شناخت استعداد‌های است و امیدواریم استعداد‌هایی که در این مسابقات شناخته شدند با تلاش بتوانند در تیم ملی و برای کشورمان افتخار‌آفرینی کنند.

او ادامه داد: فدراسیون گلف گام بزرگی را در راستای توسعه و گسترش گلف در سطح کشور برداشته است و وظیفه هیأت‌های استانی است در این زمینه کمک کنند.

محمدی با اشاره به این‌که جامعه به ورزش گلف نشاط‌آور نیاز دارد، گفت: اگر زیر‌ساخت‌های لازم فراهم شود، نفرات زیادی به این رشته ورزشی روی می‌آورند و اصفهان اکنون دارای یک زمین مینی‌گلف استاندارد در سطح کشور شده است.


علیرضا نصر اصفهانی نیز در این مراسم اظهار داشت: همه از نعمت‌های الهی برخوردار هستیم، اگر از استعداد‌ها و توانمندی‌هایی که خداوند به ما داده درست استفاده نکنیم، کفران نعمت کرده‌ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: استعداد را می‌توان پرورش داد و پیشرفت کشور از آن استفاده کرد، برخی هوش و استعداد را مترادف می‌دانند در حالی که با هم تفاوت زیادی دارند.

او با بیان این‌که شکست مقدمه پیروزی است، گفت: همه انسان‌ها استعداد‌هایی دارند که باید برای شکوفا کردن آن تلاش کنند؛ حضور در المپیاد استعداد‌های برتر رفتن در مسیر شکوفا کردن توانمندی است، می‌توان از توانمندی‌ها در زمینه‌های مختلف استفاد کرد.

در پایان این مراسم نفرات برتر المپیاد استعداد‌های برتر مینی‌گلف دختران مشخص شدند و با اهدای لوح و مدال از آن‌ها تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/م

 

برگزاری اختتامیه المپیاد استعداد‌های برتر مینی‌گلف دختران در اصفهان

برچسب ها: اخبارورزشی ، گلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.