دبیرکل حزب اللّه لبنان گفت: رژیمی (رژیم صهیونیستی) که خود انواع سلاح‌های ممنوعه را تولید می‌کند حق و مشروعیت ندارد که بگوید حزب‌اللّه کارخانه ساخت موشک‌های دقیق دارد.

سیدحسن نصراللهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسن نصراللّه دبیرکل حزب اللّه لبنان در سخنرانی خود به مناسبت فرا‌رسیدن ماه محرم‌الحرام در ضاحیه جنوبی بیروت گفت: یک اجماع ملی در خصوص محکومیت تحولات اخیر و اینکه حملات رژیم صهیونیستی تجاوز علیه لبنان بوده است، وجود دارد.

دبیرکل حزب اللّه لبنان همچنین گفت: مقامات رژیم صهیونیستی برای توجیه این تجاوز می‌گویند این پهپاد‌ها قصد داشتند کارخانه‌های موشک‌های دقیق حزب‌اللّه را هدف قرار دهند اما دروغ می‌گویند؛ من اعلام می‌کنم حزب‌اللّه اگر کارخانه ساخت موشک‌های دقیق داشته باشد با افتخار اعلام می‌کند، ما به اندازه کافی موشک دقیق در اختیار داریم و نیازی به کارخانه ساخت موشک نداریم. افزون بر این رژیمی که خود انواع سلاح‌های ممنوعه را تولید می‌کند حق و مشروعیت ندارد که بگوید حزب‌اللّه کارخانه ساخت موشک‌های دقیق دارد.


بیشتر بخوانید: در صورت جنگ با لبنان، با پوشش زنده تلویزیونی نابودی شما را نشان خواهیم داد +فیلم


در ادامه ویدئویی از صحبت‌های سید حسن نصراللّه را مشاهده می‌کنید که او در آن می‌گوید: "من امشب بار دیگر می‌گویم ما در هر رویارویی بزرگ یا کوچک، به هر اندازه از موشک‌های دقیق نیاز داشته باشیم، آن را در لبنان در اختیار داریم."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار