رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بودجه مراسم اربعین در گذشته ۵ میلیارد تومان بود درحالی که در این دوره این بودجه را به ۱۰ میلیارد تومان افزایش دادیم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود که در جلسه علنی شورای شهر ایراد کرد گفت: شورای شهر تهران در ۲ سال اخیر رویکردی در راستای تکریم آیین‌های عاشورایی و اربعین اتخاذ کرده است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در دو سال گذشته نسبت به این رویکرد آدرس غلط داده شده و اتفاقات ناگوار گذشته پوشانده شده است، اظهار کرد: در خصوص عملکرد شورا و مدیریت شهری فعلی در رابطه با اربعین و آیین‌های عاشورایی شاهد راهنمایی هستیم و عده‌ای در حال ارسال این پیام هستند که شورا و شهرداری در این دوره نسبت به آیین‌‌های مذهبی رویکرد حمایتی ندارند.


بیشتر بخوانید: احضار عضو شورای شهر تهران به دادسرا/ اتهام حق‌شناس چیست؟


حق‌شناس با اشاره به اینکه یکی از خبرگزاری‌ها اعلام کرده مدیریت شهری توجهی به حوزه فرهنگی ندارد و به دنبال ترویج سبک زندگی غربی است و در دو سال گذشته مشارکت خود را در مراسم اربعین کاهش داده گفت: این اتفاق یک خبرسازی کاملا دروغ است زیرا که شورا عملکرد خود را نسبت به مدیریت شهری قبلی دو برابر کرده است.

وی با بیان اینکه چنانچه در گذشته ۵ میلیارد تومان برای مراسم اربعین اختصاص می‌یافت ولی ما در این دو سال این عدد را به ۱۰ میلیارد تومان افزایش دادیم و این نشان‌دهنده رویکرد حمایتی مدیریت شهری است، گفت: ضمن اینکه در مبالغ اختصاص یافته سلامت‌سازی هم شده است در حالی که در گذشته اقداماتی بر خلاف آنچه مصوب شده بود، انجام می‌شد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
الهي شکر