مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: امدادگران و نجاتگران این جمعیت در ۵ ماهه اول سال جاری ۱۴۰ نفر از حادثه دیدگان را به مراکز درمانی انتقال دادند.

رامین معبودی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت: امدادگران و نجاتگران این جمعیت در ۵ ماهه اول سال جاری ۱۴۰ نفر از حادثه دیدگان را به مراکز درمانی استان اردبیل انتقال دادند.

او بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل در ۲۸۸ حادثه شامل ۱۸۴ حادثه جاده ای، ۲۸ مورد مراجعه کننده حضوری، ۱۳ مورد برف و کولاک، ۳ مورد خدمات مناسبتی و ۹ مورد دریایی و ساحلی، سیل و آبگرفتگی ۸ مورد، شهری ۱۶ مورد، طوفان ۲ مورد، کوهستان ۲۱ مورد و از هر کدام از حوادث آتش سوزی جنگل و مرتع، رانش زمین، صنعتی و کارگاهی و ریزش آوار یک مورد حضور داشته است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه در این حوادث به ۳ هزار و ۴۵۸ نفر امدادرسانی کردیم، اضافه کرد: ۲ هزار و ۱۱۶ نفر در برف و کولاک، ۶۵۲ نفر در حوادث جاده ای، ۳۳ نفر مراجعه کننده حضوری، ۴۰۴ نفر در برنامه‌های مناسبتی، ۱۵ نفر در حوادث ساحلی و دریایی، ۱۰۲ نفر در سیل و آبگرفتگی، ۲۲ نفر در حوادث شهری، ۶۰ نفر طوفان، ۵۲ نفر در حوادث کوهستان و در هر کدام از حوادث ریزش آوار و صنعتی و کارگاهی یک نفر امدادرسانی شدند.

معبودی با بیان اینکه در این حوادث ۴۹۷ نفر مصدوم شده بودند، ادامه داد: ۱۴۰ نفر توسط جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مراکز درمانی منتقل، ۴۷ نفر درمان سرپایی و ۶۰۰ نفر هم توسط این جمعیت اسکان اضطراری یافتند.

او با اشاره به اینکه در این مدت ۳۷۴ تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر استان اردبیل برای امدادرسانی به حادثه دیدگان به محل حوادث اعزام شده اند، تصریح کرد: در این عملیات هزار و ۳۴۲ نفر نیروی عملیاتی با به کار گیری ۲۹۳ دستگاه خودروی آمبولانس، ۱۵۴ دستگاه خودروی نجات، ۴۲ خودروی کمک دار سبک، ۳ دستگاه خودروی کمک دار سنگین و یک بالگرد هوایی امدادرسانی کرده اند.

انتهای پیام/ح

اعزام ۳۷۴ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به حادثه دیدگان در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.