معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: خانه‌های بهداشت روستا‌های خورمیز سفلی، علیا و میرک آباد در شهرستان مهریز در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمدرضا دهقانی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در مراسم تکریم و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهریز بر لزوم و ضرورت مشارکت جامعه در پیشگیری از بیماری‌ها تاکید کرد و افزود: اولویت حوزه سلامت، پیشگیری است و در حال حاضر با توجه به شیوع و بروز بیماری‌های غیرواگیر مشارکت مردم در قالب نظام پیشگیری و کنترل عوامل بیماری‌های غیرواگیر ضروری است.

او همچنین از بهره برداری ساختمان خانه‌های بهداشت روستا‌های خورمیز سفلی، علیا و میرک آباد در این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت:در این مراسم از زحمات سید مهدی حسینی تقدیر و سید علیرضا پورمازار به عنوان رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهریز معرفی شد.

معاون دانشگاه در سفر به مهریز از ساختمان خیری مرکز جامع سلامت تنگ چنار نیز بازدید کرد و از بهره برداری آن تا پایان سال خبر داد.

دهقانی گفت: ساختمان مرکز جامع سلامت تنگ چنار در زمینی به مساحت ۳۲۰۰ مترمربع با زیربنای ۵۵۰ مترمربع در حال ساخت است.

انتهای ییام/ی

بهره برداری از سه طرح بهداشتی خدماتی در مهریز  در آینده نزدیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.