مدیرعامل شهروند گفت: خواروبار مصرفی هیئات مصرفی مانند برنج و حبوبات به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم بدون سود فروخته می‌شود.

شهروند خواروبار مصرفی مجالس عزای حسینی را بدون سود می‌فروشدمسعود سریع‌القلم مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های شهروند شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین(ع) و برپایی هیئات عزاداری گفت: فروشگاه‌های شهروند برای حمایت از هیئت‌هایی که از عزادارن حسینی پذیرایی می‌کنند تمامی اقلام خود در حوزه خواروبار، نظیر حبوبات، برنج و گوشت را بدون سود به فروش می‌رساند.

مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های شهروند در خصوص نحوه عرضه این اقلام اظهار کرد: فروشگاه شهروند در نمایشگاه شمیم حسینی که در ۱۸ امامزاده تهران برگزار می‌شود، اقلام مورد نظر را به دست مصرف کنندگان خواهد رساند.

او با تاکید بر اینکه مجری این نمایشگاه فروشگاه شهروند است، اظهار کرد: مساجد و هیئت‌ها می‌توانند با کارت‌های خریدی که از اداره اوقاف تهران دریافت می‌کنند به این نمایشگاه مراجعه کرده و اقلام مورد نیاز مجالس عزاداری را تهیه کنند.


بیشتر بخوانید: الزام شهروند به عرضه اقلام مورد نیاز هیئات مذهبی با تخفیف/ ۱۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری برای هزینه کرد در اربعین


او بیان کرد: اداره اوقاف به مساجد بودجه یک میلیون تومانی و به هیئت‌هایی که به صورت مستمر برگزار می‌شود بودجه ۵۰۰ هزار تومانی برای خرید اقلام داده است.

انتهای پیام/

اختصاص بودجه برای تهیه اقلام مورد نیاز هیئات و مساجد در ماه محرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار