استاندار بوشهر گفت: اقتصاد مبتنی بر تعاون به معنای سلامت، عدالت و توزیع عادلانه ثروت است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در جمع مدیران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر به مناسبت هفته تعاون بیان کرد: برای داشتن جامعه ای پویا، باید روحیه تعاون و کار گروهی در جامعه توسعه یابد.

او افزود: اکنون بیش از سه هزار واحد تعاونی در استان داریم که می‌تواند زمینه شکوفایی استان را در زمینه‌های مختلف به همراه داشته باشد.

استاندار بوشهر همچنین بر حل مشکلات بانکی تعاونی‌ها تاکید کرد و دستور داد این مشکلات پیگیری و حل شوند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر نیز گفت: گسترش فرهنگ تعاون، افزون بر اینکه همدلی و میل به همکاری و مشارکت اقتصادی را در جامعه به دنبال دارد، ابتکار و نوآوری را در بخش‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی شکوفا می‌سازد و زمینه را برای تامین بخشی از نیاز جامعه به اشتغال پایدار فراهم می‌کند.

حمیدرضا پناه بیان کرد: شرکت‌های تعاونی از جمله کانون‌های مهم و اثر گذار در حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی هستند که می‌توانند با بسیج و هدایت ظرفیت‌های بالقوه جامعه و ترغیب و تشویق سرمایه گذاران کوچک، مسیر را در زمینه سرمایه گذاری برای کار‌های مولد و اثر بخش هموار کنند.

همچنین  کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر به مناسبت آغاز هفته تعاون، با حضور در گلزار شهدای بوشهر به شهدا ادای احترام کردند.

از نهم تا پانزدهم شهریور هفته تعاون نام گذاری شده است.


انتهای پیام/ک

روحیه کار گروهی در جامعه گسترش یابد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.